Returnering

Her kan du nemt bestille og downloade en pakkelabel til brug af varer, som du ønsker at returnere fra Skisport.dk.
Husk at du har 14 dages returret. De 14 dage begynder fra den dag pakken er leveret hos dig eller når den er klar til afhentning i en pakkeshop.

Du skal være opmærksom på, at din pakkelabel kun er gældende for forsendelse op til 10 kg. Returlabelen koster 39kr, som vi trækker fra det beløb du skal have retur for de varer du sender tilbage.

Klik på knappen herunder for at finde og downloade din returlabel:

Print returlabel

Hvis du ikke har mulighed for at printe en returlabel selv, er det også muligt at få det gjort direkte ved PostNord pakkeshoppen. I mailen du modtager med din returlabel vil der også være vedhæftet en QR kode som PostNord kan scanne, således slipper du for at printe en returlabel.


Spørgsmål om returnering?

 Vi har forlænget returfristen på julegaver, der er købt i perioden mellem den 1. november og den 23. december. 


Ordrer, der er foretaget i ovenstående perode, kan returneres og ombyttes frem til d. 5. januar.

Af miljømæssige hensyn medfølger der ikke en returlabel med alle pakker, men heldigvis behøver du heller ikke printe den.
Hvis du ikke har nogen printer, kan du benytte den QR-kode du får tilsendt til din mailadresse. Den viser du blot i PostNord pakkeshoppen, hvorefter de sørger for at udskrive en returlabel til pakken. QR-koden vises også i PostNord app'en hvis du har denne. Alt det kræver er, at du downloader returlabelen fra vores side, via linket længere oppe på siden.

Ja det skal du. Hertil kan du bruge vores returlabel, som vi tager et returneringsgebyr 39 DKK for. De 39 DKK trækker vi blot fra det samlede beløb du skal have retur. Du er også velkommen til selv at sende pakken retur til vores adresse: Damvej 114, 8471 Sabro.

Vi bestræber os på at håndtere alle returpakker inden for 2-3 hverdage, og vi returnerer dine penge, så snart returneringen er bekræftet. Dog kan der gå yderligere 1-2 hverdage før, du har pengene tilbage på din konto - afhængigt af den betalingsmetode, du har benyttet.

 

Nej det kan du i udgangspunkt ikke. Grunden til dette er, at vi leverer alle ski med bindingerne monteret og i de fleste tilfælde også indstillet til dig. Du kan læse mere om dette i vores handelsbetingelser

Ja, det kan du godt. Vi sørger for at give dine varer videre til vores dygtige kollegaer på lageret. De sørger for at ekspedere din returnering, hvorefter du modtager en bekræftelse på email, om at dine penge er på vej retur.

Kunderne er vilde med os
    
Mere end 500.000 kunder siden 2003.