Tag med på skiferie til Châtel-Avoriaz / Frankrig i uge 3 – 2019.

Jcl 25/11 2018 11:22

Kære skisportsvenner.

Vi er en mindre gruppe (ca. 15 personer) af venner og bekendte fra København, som hvert år tager på skiferie i uge 3. Da vi gerne vil være lidt flere, søger vi nu friske mennesker, som har lyst til at tilbringe en uge i Alperne med godt skiløb og hyggeligt samvær.

Synes du dette lyder spændende, og synes du også at det er sjovere at være på skiferie når man er lidt flere mennesker samlet, så læs videre?

Gruppens alder spænder fra 50 – 68 år (langt hovedparten dog mellem 50 – 55 år) og skiniveauet fra habil til meget erfaren, så alle kan være med på turen.

Vi er en gruppe der sætter det sociale samvær og hyggen i højsædet, både på og uden for pisterne. Af samme årsag bor vi altid på et hotel der tilbyder ½-pension (morgenmad og aftensmad) og som har et fast samlingssted hvor vi kan hygge os, når vi ikke er ude på pisterne.

Der er hyggelig afterski hver dag, dog aldrig vildere end alle er morgenfriske næste dag og klar til en ny spændende dag på ski.

Vores tur i 2019 bliver den 25. i træk og turen denne gang går til Châtel/Avoriaz i Frankrig. Châtel ligger i det kæmpe store skiområde Portes du Soleil som kan tilbyde 650 km. pister.

Vi har været heldige og finde et godt "mellemklassehotel" som kan rumme hele vores gruppe. Hotellet har den absolut bedste beliggenhed i Châtel, tæt på såvel pister og lifter, skiudlejning mv.

På www.jcl-ski.dk (kodeord: jcl-ski) kan du læse meget mere om Châtel, skiområdet, indkvarteringsmulighederne, prisen for turen, rejseinformationer mv.

OBS! Søndag til søndag tur og kun ledige pladser for dem som har mulighed for at køre i bil derned eller for dem som selv kan arrangere transport fra lufthavnen til Châtel. (Bussen er ganske enkelt fyldt op)

Skulle der være spørgsmål, er I altid velkommen til at skrive til mig. Oplys evt. tlf. så kontakter jeg Jer hurtigst muligt.

De bedste hilsner

Jens Christian Laasholdt
E-mail: skitur.nu@gmail.com

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Peter Mejlstrup 25/11 2018 15:17

Sv: Tag med på skiferie til Châtel-Avoriaz / Frankrig i uge 3 – 2019.

Skriv/ring til mig jeg vil gerne med tlf.: 22122422 mail: mejlstrup@gmail.com
snowboarder 69 år (kører Le mur)
Mvh Peter

Peter Mejlstrup 28/11 2018 01:55

Sv: Tag med på skiferie til Châtel-Avoriaz / Frankrig i uge 3 – 2019.

Jeg har ikke hørt noget?

Jcl 13/12 2018 15:59

Sv: Tag med på skiferie til Châtel-Avoriaz / Frankrig i uge 3 – 2019.

Hej Heidi.
Jeg har sendt dig en mail.
De bedste hilsner
Jens Christian

Jcl 13/12 2018 16:01

Sv: Tag med på skiferie til Châtel-Avoriaz / Frankrig i uge 3 – 2019.

Hej Peter.
Jeg har også sendt dig en mail.
De bedste hilsner
Jens Christian

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen