Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019?

Kristina Christensen 15/01 2019 18:45

Jeg er 32 år og fra Aarhus og vil så gerne på ski. Dog deler mine venner ikke helt den passion så meget, og derfor tænkte jeg, det kunne være sjovt, hvis det kunne lykkes at finde en eller flere der vil med. Jeg er åben for uge og sted men har undersøgt lidt i forvejen, f.eks. noget i den her stil:

Saalbach uge 6 eller 8
Hotel med morgenmad (8 dage)
Inkl. fly og liftkort til 7.800 kr.

Wagrain uge 10
Lejlighed (8 dage)
Inkl. fly og liftkort til 6.900 kr.

Bad Gastein uge 9
Hotel med halvpension (8 dage)
Inkl. fly og liftkort til 8.300 kr.

Sölden uge 6
Hotel (8 dage)
Inkl. fly og liftkort til 7.200 kr.

Jeg tager afsted for skiløbet og er typen der vil ud om morgenen og bliver der indtil til pisten lukker om eftermiddagen. Jeg elsker at slutte dagen af på afterski til en enkelt eller to, og så festes der igennem et par gange i løbet af ugen.

Jeg søger en eller flere jævnaldrende der er med på en sjov tur og kunne tænke sig en god blanding af ski og afterski .-)

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Danny Mikkelsen 16/01 2019 15:28

Sv: Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019?

Hej Kristina.

Jeg kunne måske være frisk på uge 10. Har skrevet til dig på Messenger ????

Mvh. Danny.

Danny Mikkelsen 16/01 2019 15:31

Sv: Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019?

De fire “?” var en smiley på min iPhone, men det kan den så ikke finde ud af.. :-)

Jacob Bo Ditlev Kristensen 17/01 2019 10:14

Sv: Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019?

Hej Kristina,

Vi er en gruppe på pt. 4 personer (2 par) i alderen sidst i 20erne til midt 30erne der har planlagt en tur til Wagrain i uge 9 - kør selv, muligvis med mulighed for et lift nedad hvis det - vi går op i både skiløb og det sociale med lidt god mad og en lidt afterski, men ikke vilde fester hver dag.
Hvis det kunne have interesse kan du evt. skrive, så kunne vi se om det var noget :-)

Gitte 18/01 2019 09:41

Sv: Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019?

Hej Kristina. Jeg har skrevet en besked til dig på Messenger. Hilsen Gitte

Malene Koester 20/01 2019 19:24

Sv: Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019?

Hej Kristina.
Jeg kunne også være meget interesseret i en skiferie. Har du lavet nogle planer eller er du stadig i planlægnings tilstand?
Jeg er frisk på det meste, vil bare vildt gerne på ski ;)
Du må meget gerne kontakte mig på messenger ;) Hilsen Malene

Amanda 20/01 2019 21:45

Sv: Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019?

Hi Kristina,
I am keen to go away 26th Jan (week 5) or week 6, but flexible if you have any ideas. I live in CPH. You can contact me on here or Fbook, Amanda Cockroft.
Vi ses!

Otto 21/01 2019 00:20

Sv: Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019?

Ohøj Kristina
Har ferie i uge 10.
Er meget glad for Frankrig, men er åben for alternativ destination. Har bil, så kør selv kunne også være muligt.
Smid mig en mail på otto.nordahl@gmail.com
Måske vi kunne finde på noget godt ski????
Ville være festligt hvis der var flere der var friske på lidt sne.
Gd
Otto

Kristina Christensen 21/01 2019 12:19

Sv: Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019?

Tusind tak for alle jeres henvendelser. Super fedt at der er så mange der kunne være interesseret i at finde ud af noget. Jeg har dog allerede fået booket med nogle stykker herinde fra, men jeg håber da, at I andre der har henvendt jer, måske kan slutte jer sammen om en tur :-) Skriv gerne sammen herinde i den her tråd :-)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen