Søger skimakker/-gruppe i februar/først marts 2019? - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Kristina Christensen skrev:
Jeg er 32 år og fra Aarhus og vil så gerne på ski. Dog deler mine venner ikke helt den passion så meget, og derfor tænkte jeg, det kunne være sjovt, hvis det kunne lykkes at finde en eller flere der vil med. Jeg er åben for uge og sted men har undersøgt lidt i forvejen, f.eks. noget i den her stil:

Saalbach uge 6 eller 8
Hotel med morgenmad (8 dage)
Inkl. fly og liftkort til 7.800 kr.

Wagrain uge 10
Lejlighed (8 dage)
Inkl. fly og liftkort til 6.900 kr.

Bad Gastein uge 9
Hotel med halvpension (8 dage)
Inkl. fly og liftkort til 8.300 kr.

Sölden uge 6
Hotel (8 dage)
Inkl. fly og liftkort til 7.200 kr.

Jeg tager afsted for skiløbet og er typen der vil ud om morgenen og bliver der indtil til pisten lukker om eftermiddagen. Jeg elsker at slutte dagen af på afterski til en enkelt eller to, og så festes der igennem et par gange i løbet af ugen.

Jeg søger en eller flere jævnaldrende der er med på en sjov tur og kunne tænke sig en god blanding af ski og afterski .-)
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen