Seniorski: ledig plads til mandlig / kvindelig skiløber 55+ uge 4 2020 til Les Arcs 2000 Frankrig

Aage Jensen 18/10 2019 18:48

Seniorski vi har fået en ledig plads til en mandlig / kvindelig skiløber til vores skitur uge 4 2020
til Les Arcs 2000 hotel L'aiguille rouge, i Frankrig.

Seniorski er en gruppe erfarne skiløbere 55+ fra hele landet, vi nyder at løbe langt ud i terrænet, uden at ræse af sted og om aftenen mødes vi til hyggeligt samvær og middag.
Vi lægger vægt på fællesskabet i skiløbet og samværet efter skiløbet.
Vi deler os ind i mindre hold efter erfaring og løber ud i terrænet.
Mange af os er skiløbere hvis partnere / venner ikke løber på ski.
Vi er alle over 55 + erfarne gode skiløbere ( røde pister uden problemer )
Er du interesseret i Seniorski , og i at komme med sender jeg gerne nærmere oplysning om skituren og Seniorski.
Mvh
Seniorski / Aage Jensen
aagejensen1@gmail.com

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Aage Jensen 24/10 2019 16:51

Sv: Seniorski: ledig plads til mandlig / kvindelig skiløber 55+ uge 4 2020 til Les Arcs 2000 Frankrig

Hej Jens
Velkommen i Seniorski gruppen og deltagelse i vores skitur uge 4 2020
Optagelsen af Jens i vores gruppe betyder at vi PT ikke har ledige pladser.
Hvis du synes, at Seniorski gruppen er noget for dig, så kan du komme på en venteliste, og få tilbudt at komme med hvis vi får en ledig plads, eller komme med på vores skitur i uge10 2021
Mvh
Aage Jensen

Dinna Kirkegaard 03/11 2019 09:44

Sv: Seniorski: ledig plads til mandlig / kvindelig skiløber 55+ uge 4 2020 til Les Arcs 2000 Frankrig

Hvor går turen hen i uge 10! Jeg har booket tur til uge 11, alene, men vil godt høre mere om, hvor jeres ture går hen, om der er kvindelige deltagere, og hvordan i bor. Om I kører selv eller flyver, etc. Mvh Dinna

Aage Jensen 06/11 2019 16:12

Sv: Seniorski: ledig plads til mandlig / kvindelig skiløber 55+ uge 4 2020 til Les Arcs 2000 Frankrig

Hej Dinna
Seniorski er en gruppe hvor vi kender hinanden.
Skituren uge 4 2020 går til Les Arc Frankrig. Der er PT ingen ledige pladser.
Skituren uge 10 2021 , det besluttes hvor den skal gå til før sommerferien næste år.
Hvis du er interesseret i Seniorski gruppen kan jeg sende dig en introduktion til seniorski hvis du sender en mail til " aagejensen1@gmail.com "
Mvh
Aage

Jens Worm Andersen 18/10 2019 20:42

Sv: Seniorski: ledig plads til mandlig / kvindelig skiløber 55+ uge 4 2020 til Les Arcs 2000 Frankrig

Hej Aage.
Det er lige noget for mig jeg er 60 år og elsker skiløb min kone står ikke på ski .
Send venligst lidt om turen så skal jeg svare om jeg vil med.
Tak.
Mvh jens

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen