Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018

Aage Jensen 22/11 2017 22:24

Seniorski er en gruppe erfarne skiløbere fra hele landet, vi nyder at løbe langt ud i terrænet, uden at ræse afsted og om aftenen mødes vi til hyggeligt samvær og middag.
Vi skal bo oppe på pisten Hotel Stambeco ski ind / ski out, og løbe på ski i området Cervinia i Italien
og Cermat i Schweiz.
Vi deler os ind i mindre hold efter erfaring og løber ud i terrænet.
Mange af os er skiløbere hvis partnere / venner ikke løber på ski.
Vi bliver 23 der skal til Cervinia i Italien uge 10 2018, vi har fået en plads ledig i et dobbelt værelse for en kvindelig deltager.
Er du interesseret i den ledige plads eller Seniorski fremover, kontakt mig for nærmere oplysning om skituren og Seniorski.
Mvh
Seniorski / Aage Jensen
aagejensen1@gmail.com

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Lone Forsberg 05/12 2017 22:18

Sv: Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018

Hej Niels.
Jeg er kvinde og 50...næsten 51 år. Har i fundet en kvindelig deltager ellers vil jeg gerne høre hvad prisen er ? og lidt omkring hvordan i kommer frem til Cervinia. Jeg bor i Kolding og er en erfaren skiløber.
Mvh Lone

Aage Jensen 06/12 2017 12:10

Sv: Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018

Hej Lone
Pladsen er stadig ledig.
Seniorski er en gruppe jeg oprettede i 2004, så turen til Cervinia er vores 15 skitur.
Vi flyver fra Kastrup og Billund, den kvindelige deltager der blev syg, skulle flyve fra Billund så det vil passe fint, kun navne ændring af flybillet.
Prisen er ca 9.000,- afhængig af tilvalg af ski med fly, skileje, rabat liftkort mm
Inclusiv Fly, transter, 1/2 pension, stort liftkort til Cervinia / Cermat skiområde, Slopetrotter guideservice, ski ind / ski out hotel Stambecco beliggende oppe i terrænet.
Vi har været der før, og det er et rigtig godt ski område.
Du bedes kontakte mig på min mail, så jeg kan sende dig flere oplysninger om Seniorski og skituren. " aagejensen1@gmail.com "
mvh
Aage Jensen

Lone Forsberg 09/12 2017 22:33

Sv: Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018

Hej igen
Skriver en mail til dig i morgen, vil gerne høre mere. Men 9000 kr lyder af meget. Men det koster jo alt sammen :-) Kh Lone

Aage Jensen 10/12 2017 11:27

Sv: Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018

Hej Lone
Hej Lone
Jeg ser frem til mail fra dig.
Ja lidt dyrt, men vi får noget for pengene, ski ind / ski out, stort højtliggende skiområde Cervinia / Zermat, og 7 skidage.
Vi har været der før, og valgte rejsen igen ud fra flere andre gode tilbud.
Mvh Aage

Aage Jensen 13/12 2017 15:54

Sv: Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018

Hej Lone
Jeg vil gerne høre om du er interesseret i Seniorski, skituren 2018 eller vores næste i 2019
Mvh
Seniorski
Aage Jensen

Niels Kr. Jørgensen 23/11 2017 01:03

Sv: Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018

Kan jeg blive medlem i klubben ? Er 67 år . Stået på i ca 35 år . Tidligere turbo light , nu mellemhold + Er afsted min 4 gange årligt .
Arranger selv en solo/singlehold i uge 11 til Canezei hvis du har nogle der vil med dertil .
Mvh. Niels Kr. Jørgensen

Aage Jensen 26/12 2017 16:08

Sv: Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018

Hej Alle der følger denne tråd.
Seniorski:
Vi har fået besat vores ledige kvinde plads på vores skitur til Cervinia.
Hvis du er blevet interesseret i, at blive medlem af Seniorski for at deltage i vores skitur i 2019 og fremover kan du kontakte mig.
Mvh
Seniorski Aage Jensen

Aage Jensen 23/11 2017 21:22

Sv: Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018

Hej Niels
Vores skitur til Cervinia er fuldt booked, men der er opstået en ledig plads for en kvindelig skiløber p.g. sygdom
Til vores skitur i 2019 vil der muligvis blive optaget nye medlemmer i Seniorski.
Interesserede kan sende e-mail adresse for flere oplysninger om Seniorski.
Mvh Aage Jensen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen