Seniorski: ( Erfarne skiløbere 50+ ) søger kvindelig deltager til Cervinia uge 10 2018 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Aage Jensen skrev:
Seniorski er en gruppe erfarne skiløbere fra hele landet, vi nyder at løbe langt ud i terrænet, uden at ræse afsted og om aftenen mødes vi til hyggeligt samvær og middag.
Vi skal bo oppe på pisten Hotel Stambeco ski ind / ski out, og løbe på ski i området Cervinia i Italien
og Cermat i Schweiz.
Vi deler os ind i mindre hold efter erfaring og løber ud i terrænet.
Mange af os er skiløbere hvis partnere / venner ikke løber på ski.
Vi bliver 23 der skal til Cervinia i Italien uge 10 2018, vi har fået en plads ledig i et dobbelt værelse for en kvindelig deltager.
Er du interesseret i den ledige plads eller Seniorski fremover, kontakt mig for nærmere oplysning om skituren og Seniorski.
Mvh
Seniorski / Aage Jensen
aagejensen1@gmail.com
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen