Maria Alm uge 6 2009

Flemming 10/09 2008 12:57

Andre der har bestilt næste vinteres skiferie? Vores går igen til Maria Alm.

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

Niels Leth-sørensen 10/09 2008 13:20

Sv: Maria Alm uge 6 2009

Hej Flemming

Jeg var hurtig ude, bestilte i april for 9 familier til Schladming hen over nytår. Det var faktisk ikke helt nemt af finde da det er HØJ sæson.

Skal til Mautendorf / St. Michael i uge 7 med Hobro Skiklub

Uge 49 til Hafjell ligeledes med Hobro Skiklub.

Alt er bestilt og klar, forventer en afsluttende tur, forlænger weekend til Østrig sidst i marts, men det bliver først bestilt i sidste øjeblik.

Så sæsonen er klar, nu er det bare at vente.....


Jeg kan forstå at I var meget begejstret for Maria Alm i forhold til børn, hvordan men Højmark i forhold til deres fokus på børn?

Mvh

Niels Leth

http://www.lethstravel.dk

Flemming 10/09 2008 13:22

Sv: Maria Alm uge 6 2009

Synes alt gik glat med Højmark - Også m.h.t. til børn.

Niels Leth-sørensen 10/09 2008 14:03

Sv: Maria Alm uge 6 2009

Hej Flemming

Lidt som min oplevelse med Højmark, alt det der forgår i forhold til at bestille rejsen og til man når der ned, er meget fint. Men fokus for guiderne er ofte rette mod indtjening, altså fokus på salg af diverse arrangementer. Når der opstår problemer i forhold til det produkt der er købt, ligger ansvaret i DK, så det er svært at løse problemet på stedet.

Lidt en skam at deres fokus ikke er rette på deres nye små kunder!

Men det bliver klart en fordel anden gang.


God tur

Mvh

Niels


http://www.lethstravel.dk

Ronnie Kiel 09/10 2008 04:31

Sv: Maria Alm uge 6 2009

Hej Flemming
Jeg har læst dine inlæg og de har da helt sikkert været med til at vi kiggede på Maria Alm. Vi er to kammerater som skulle afsted med hver vores børn på 7,8 og 11 år og da vi så Højmarks priser med 300.- pr. barn incl. 1/2 pension var vi slet ikke i tvivl, det fås ikke billigere andre steder. Området ser ud til at være godt, så vi ser meget frem til uge 6. Vi skal bo på Hotel Unterberg ligger måske lidt for langt fra byen men dejligt tæt på liften. Hvordan var jeres oplevelse med skiskolen, min datter på 7 år er tilmeldt skiskolen.
Mvh.
Ronnie

Finn 09/10 2008 07:15

Sv: Maria Alm uge 6 2009

Hej Flemming - Niels og andre !

Jaaa det er en spændende tid, ventetiden .

Kommer der sne ??
Hvornår kommer der sne ??
Hvormeget sne falder der ??

ect. ect.

For mit vedkommende er alt bestilt til den kommende sæson, og vi skal som sædvanlig til Wagrain.
Første gang i uge 2 med børn i vores institution.
Anden gang i uge 4 + 5 med børn og børnebørn samt nogle venner.
Tredje gang i ugerne 9 + 10 + 11 fruen og jeg med nogle venner.

God skiferie til jer alle

Mvh
Finn

Brutalis 10/09 2008 16:11

Sv: Maria Alm uge 6 2009

Hej Flemming (og Niels)

Har netop bestilt årets familieskiferie hvor valget er faldet på kør selv til Marie Alm med Team Benns i uge 1. Du skriver du har været der før - fortæl noget mere om stedet:-)
Ellers er 2 turer mere på plads. Herretur (64 stk) til Saalback uge 3. Skisafari til Østrig i uge 5. Lurer lidt på skisafari til Canazei i uge 9, men har ikke taget endelig beslutning.

God sæson!!

Hilsen Finn

Flemming 11/09 2008 08:15

Sv: Maria Alm uge 6 2009

Hej Niels og Finn

Ja vi har ikke haft probleme rmed at Højmarks guider har fokus på profit i stedet for gæsterne - Der var styr på det hele og de ting vi spurgte om blev klaret på stedet.
Guiden ringede sågar hjem til os ugen før ferien og spurgte om der var noget vi var i tvivl om, ville vide osv.

Hvad vil du gerne vide om Maria Alm?
Hvor skal I bo? Vi bode sidst på Gasthof Alpenrose og skal bod er igen.
Vi fandt først sidst på ugen ud af, at vi med fordel kunne leje skiplads ved foden af Aberg-liften. Så slipper man for at slæbe ski og støvler frem og tilbage i skibussen. MEN I kører selv så er det ikke same problem :-)

Vi har for nogle år siden været på skisafari i Canazei (uge 10) med Østergårdene - SUPER TUR.

M.v.h
Flemming

PS - Utroligt så mange skiture/-ferier I tager på - Gid det var mig :-)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen