Bestilt skirejse mistet pga systemfejl, men ingen kompensation

Torben Smith 31/08 2017 21:08

Jeg har fornyligt fået denne meddelse fra mit rejsebureau
"Vi har et meget stort problem med jeres bestilling i uge 3, 4-mandsværelse på....

Vi har desværre hos X solgt et værelse, som slet ikke er ledigt, hele hotellet var allerede medio maj reserveret til en skigruppe, der har rejst med os en del år.

Hvorfor værelserne stadig lå til salg i vores system er mig en gåde og dette kan jeg kun beklage

Har I mulighed for at ændre jeres afrejseuge eller skal vi prøve at finde anden indkvartering i Wagrain uge 3 ?

Du må meget gerne ringe til mig , så vi kan finde en løsning på dette dumme problem

Jeg beklager endnu engang den fejl vi har lavet hos X"
Da jeg så ringer til dem og fortæller at jeg godt kan flytte vores ferie til en anden uge og spørger om der så ikke er en kompensation er svaret kompensationen er at du får en dyrere uge til samme pris.
Jeg synes det er en rimelig ringe kompensation, hvad siger I? Og er der nogle som har oplevet noget ligende?

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Torben Smith 31/08 2017 21:10

Sv: Bestilt skirejse mistet pga systemfejl, men ingen kompensation

Vi har forresten bestilt ferien 1/7 så de har været 2 måneder om at opdage fejlen

Jacob Lycke-hjul 02/09 2017 13:52

Sv: Bestilt skirejse mistet pga systemfejl, men ingen kompensation

Jeg vil være træt af det, men hvis bureauet ellers har ydet en fin service, så vil jeg tage imod tilbudet. Uge 3 er en af de billigere uger, så at få til den samme pris en anden uge virker fair nok. Vil nok prøve at få opgradere skilejen, liftkortet, beboelsen, udflugt (kælketur, østrigsk aften) eller lignende også. Man kan jo altid prøve. Der er sikkert noget som bureauet kan opgradere nærmest uden omkostninger, men som I vil blive glade for dernede.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen