Bestilt skirejse mistet pga systemfejl, men ingen kompensation - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Torben Smith skrev:
Jeg har fornyligt fået denne meddelse fra mit rejsebureau
"Vi har et meget stort problem med jeres bestilling i uge 3, 4-mandsværelse på....

Vi har desværre hos X solgt et værelse, som slet ikke er ledigt, hele hotellet var allerede medio maj reserveret til en skigruppe, der har rejst med os en del år.

Hvorfor værelserne stadig lå til salg i vores system er mig en gåde og dette kan jeg kun beklage

Har I mulighed for at ændre jeres afrejseuge eller skal vi prøve at finde anden indkvartering i Wagrain uge 3 ?

Du må meget gerne ringe til mig , så vi kan finde en løsning på dette dumme problem

Jeg beklager endnu engang den fejl vi har lavet hos X"
Da jeg så ringer til dem og fortæller at jeg godt kan flytte vores ferie til en anden uge og spørger om der så ikke er en kompensation er svaret kompensationen er at du får en dyrere uge til samme pris.
Jeg synes det er en rimelig ringe kompensation, hvad siger I? Og er der nogle som har oplevet noget ligende?
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen