Torben Smith skrev:
Jeg har fornyligt fået denne meddelse fra mit rejsebureau
"Vi har et meget stort problem med jeres bestilling i uge 3, 4-mandsværelse på....
Vi har desværre hos X solgt et værelse, som slet ikke er ledigt, hele hotellet var allerede medio maj reserveret til en skigruppe, der har rejst med os en del år.
Hvorfor værelserne stadig lå til salg i vores system er mig en gåde og dette kan jeg kun beklage
Har I mulighed for at ændre jeres afrejseuge eller skal vi prøve at finde anden indkvartering i Wagrain uge 3 ?
Du må meget gerne ringe til mig , så vi kan finde en løsning på dette dumme problem
Jeg beklager endnu engang den fejl vi har lavet hos X"
Da jeg så ringer til dem og fortæller at jeg godt kan flytte vores ferie til en anden uge og spørger om der så ikke er en kompensation er svaret kompensationen er at du får en dyrere uge til samme pris.
Jeg synes det er en rimelig ringe kompensation, hvad siger I? Og er der nogle som har oplevet noget ligende?