zell am see

Martin Lind 21/10 2008 06:30

er der nogen der ved hvordan zell am see er for børn på 3-5år

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Louise 21/10 2008 11:02

Sv: zell am see

Sku mene det er ganske udemærket. Ved at de ofte har danske instruktører (hvis I har tænkt at de skulle på skiskole). Et andet rigtigt godt sted børn er Wagrain og Maria Alm.
God tur :0)
Louise

Hr. Jensen 21/10 2008 16:46

Sv: zell am see

Hej Martin.

Var i Zell am See hen over Nytår 2005/06 og kan sige at det er et dejligt område - især for børn og let øvet. Der er gode muligheder for børnene nede ved byen, men også oppe i terrænet. Man kan godt få dansk skilærer, men mail/ring til skiskolen. Du skal spørge efter dansk skilære ellers sætter de dem på et hold med østrigsk instruktør. Bestemt ikke fordi de østrigske instruktører er dårligere, men ved af erfaring at mindre børn føler sig mere trygge ved at de forstår hvad instruktøren siger.

Husk at bruge en dag ude på Kaprun gletscheren. Fantastisk udsigt ud over dalen og iøvrigt dejligt skiløb. Vær dog opmærksom på bus tiderene når i skal hjem....

Så god tur :)

Hilsen Hr. Jensen

Louise Knøsgaard 25/10 2008 15:52

Sv: zell am see

Hej Martin,

Jeg ved at der i Skiskolen "Ski- & Snowboardschule Zell am See" er mulighed for at få en dansk skiinstruktør. Jeg er selv ansat i den kommende sæson, og jeg ved, at der også er andre danske instruktører ansat.
Se evt. skiskolens hjemmeside: www.ski-zellamsee.at

Hilsen Louise

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen