X-Games Oslo 2016! - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Martynas skrev:
Hej alle!

Som nok mange af jer ved (dem der interesserer sig for den slags :)), så bliver der afholdt X-Games i Oslo i 2016, mere præcist fra den 25. tom. den 28. februar (http://xgames.espn.go.com/xgames/oslo/article/13550379/espn-tv2-announce-x-games-oslo-february-24-28-2016). Så vidt jeg kan læse mig frem, er der dog "kun" nogle af X-Games discipliner, der vil konkurreres i: Snowboard SuperPipe (m/k), Ski SuperPipe (m/k) & Snowboard og Ski Big Air (plus er der noget Skateboard (!)). Der kommer de største navne, og I kan se listen af de inviterede ESPNs hjemmeside (linket ovenover). Billetter sættes til salg den 1. december, hvor der også vil blive offentliggjort resterende atleter.
Jeg skriver, da vi er 2 stykker, der skal der over. Det er sq ikke så tit at den slags sker så tæt på Danmark. Jeg vil derfor kaste bolden i luften og spørge om der evt. er flere der har lyst til at tage derover:). Det er sjovere hvis der flere, og kan muligvis gøres lidt billigere hvis man er flere. Transport til Oslo koster ikke det store og der er mange alternativer (bus, fly, Oslobåd, bil). Vi havde tænkt at køre i bil, men siden vi ikke har fået skiftet til vinterdæk i år :) (og regner ikke med at gøre det), så vil vi kigge på andre alternativer. Det er nok logi i Oslo, der bliver dyrest.
Så hvis der er nogen der er frisk, smid lige en besked, så måske kan vi arrangere noget sammen. P.S. Jeg er fra KBH.

mvh Martynas
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen