Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Anders 28/09 2011 18:46
hey allesammen
jeg rykker til whistler i januar tre måneder, vil egentlig bare høre hvem der ellers er på vej eller i gang med at planlægge, og hvor i har tænkt jer at bo. jeg har netop fået tre måneder fri og venter på mere, leder efter al info mulig, og selvfølgelig andre at boarde og drikke lidt med i whistler... bliver min fjerde sæson men det er noget tid siden jeg har været afsted, er derfor forståeligt ekstra stoked...
anders
Kasper Duus 12/10 2011 10:40
Sv: whistler 2011-12
Hej
Jeg planlægger også en tur i Canada enten Whistler eller Revelstoke fra januar og 1-2-3 måneder frem. Står stået på ski de sidste 17 år (er 27) og står aller helst offpist.