Wagrain påske 2021

Maria 22/01 2021 20:30

Vi må desværre erkende at vores skiferie i uge 7 i Wagrain ikke bliver en realitet.

Vi overvejer nu at forsøge at satse på påskeugen og rykke den til uge 13.

Vi er dog nervøse for, at Wagrain ikke ligger højt nok i forhold til snesikkerhed så sent på sæsonen.

Selvfølgelig er der ingen der kan give garantier om vejret i fremtiden - men er nysgerrig på om nogen har erfaringer fra tidligere sæsonen?

På forhånd tak ????

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Asbjørn Nissen 23/01 2021 21:46

Sv: Wagrain påske 2021

Hej Maria
Personlig synes jeg til og med uge 14 er Wagrain ok. Det afhænger også af hvem man er. Personligt kan jeg godt lide den sene del af sæsonen og synes ikke slush er noget problem. Det bør forventes at det ikke er godt at køre i bund, men ned til midt på bjergene vil pisterne være fine. Mit bud er at områder med gletchere vil være overfyldte i år og jeg vil derfor anbefale lidt lavere områder men med den mente at man nok skal indlade at køre i bund.

Håber du kan bruge mit råd til noget.

PS. Har 3 gange været i Flachau(nabobyen) i påsken, samt i Østrig utal af gange i påsken.

Sune Thousig 27/01 2021 22:37

Sv: Wagrain påske 2021

husk at påsken falder tidligt i år. har været i Wagrain for et par år siden i påsken og der var masser af sne + der faldt nysne 30-40 cm(nok lidt heldigt). ja sidst på dagen var sne tung men ikke slush. I kan være heldige men det er altid et sats i de højder sidst på sæsonen.

Hanne Ewald 31/01 2021 10:54

Sv: Wagrain påske 2021

Vi har tit været i Wagrain i påsken eller slut marts og det har aldrig været et problem med sne, men ja sneen kan være tung sidst på dagen ????

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen