Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Daniel 02/11 2008 19:11
Hi
Jeg søger kontakt til et par freeriders, som har mod på at 'lege' ski-model.
Du skal være kendt med offpist-skiløb og mestre det godt. Du er en mand eller kvinde og har det nødvendige udstyr til at begå dig i offpisten. Du står på ski eller snowboard. Du skal ikke nødvendigvis kunne lave de vildeste jumps, men det er vigtig at du har en god form og er pænt og fornuftigt påklædt i terrænet. (her menes ikke habit eller kjole.. )
Foto-opgaverne vil kun blive udført hvis forholdene tillader det. Men vi satser på nysne i løbet af de 3 uger. Du sørger selv for rejsen og alt i forbindelse med denne. Er det kun muligt for dig at være der i én uge, er dette også fint. Du behøver ikke sætte en hel dag til side, men et par timer eller tre er nødvendigt måske et par dage.
Du udfører 'model-jobbet' gratis, men vil som belønning modtage ca 10 gode pletskud i full size jpg. fil til frit brug. (blære-røvs-materiale) Projektet udføres som led i en 'autodidakt fotograf-uddannelse'.
Har du lyst, mod og mulighed - kan du skrive mig en mail og vedlægge fotos af dig selv. Ser frem til at høre fra dig! :-D
Mvh Daniel
NB: Ugerne er ikke 100% fastlagt endnu, men der vil muligvis være en chance senere på sæsonen - et endnu ikke fastlagt tid og sted.
Henrik Hansen 06/11 2008 18:28
Sv: Val Thorens PhotoShoot week 51,52,1.
hej daniel
jeg er frisk! skal i næste uge afsted på min 3.sæson i vt.
kender de gode områder og har selv arbejdet med foto dernede i sidste sæson.
jeg er en ganske habil freerider.
har for tiden lidt problemer med min computer så kan ikke vedhæfte billede...
lad mig hører om det skulle ha interesse.
-henrik h
Tine 17/11 2008 21:23
Sv: Val Thorens PhotoShoot week 51,52,1.
hej:)
Hvad med at kontakte freelounge.dk :)? De er i hvertfald freeridere og måske de vil have et par billeder som reklame eller til dem selv;) Du kan jo høre dem ad:)