Tog til Østrig

Thomas Henriksen 15/11 2019 12:42

Hejsa.

Tænkte på om nogle af jer har erfaring med tog til Østrig?

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Jan Møller 17/11 2019 16:25

Sv: Tog til Østrig

Prøv DSB hjemme side.
Men ellers er det ikke nemt mere.
Der er ikke en direkte rute mere som der var før.
Jeg har lige for 14 dage siden søgt på en tog tur til Østrig for tre personer.
4 tog og ca. 5500 på 2 klasse med plads biletter.
og ca. 8300 på 1 klasse.
Alt sammen Retur.

Jeg har være på 3 togture til østrig uden bil.
Og 5 ture med bil.

Jens Tambour Mikkelsen 17/11 2019 17:37

Sv: Tog til Østrig

Øbb kører nattog fra Hamburg til de østrigske alper hver eneste dag. Sovevogn, liggevogn og alm. siddeplads.

Christina 19/11 2019 15:31

Sv: Tog til Østrig

Hej,
Hvorfra og hvortil? - Har du overvejet bus? Jeg har enkelte pladser tilbage i en fuld ud godkendt bus fra Strøby Turist. Vi kører DIREKTE fra Glostrup Station til Schladming i uge 7, altså udrejse fredag eftermidag kl. 14/ank lørdag morgen og hjemrejse lørdag 15/2 kl. 16/ank søndag omkring kl 12. Pris pr. plads kr. 1295.
Gratis parkering i Glostrup, og fra Schladming kan i komme med bus og tog videre til andre byer.
Mvh Christina

Mette 23/11 2019 23:58

Sv: Tog til Østrig

Du kan finde muligheder her https://www.bahn.com ... har ikke været afsted til Østrig men Frankrig, nemt at tage afsted fx fredag aften og ankomme lørdag morgen. Du kan finde transfer/shuttlebusser på nettet også.
Og har du børn under 15 kører de gratis m toget ????????

Thomas Henriksen 02/12 2019 22:23

Sv: Tog til Østrig

Tusind tak for alles jeres svar. Jeg endte med nattoget fra Hamborg med Bahn :-)

Lars Sørensen 10/12 2019 12:05

Sv: Tog til Østrig

Jeg har aldrig taget toget selv, men flere af mine kammerater har taget toget til bl.a. Østrig. Jeg har mest benyttet bus og et par gange bil. Min gamle skibuddy, der har et par børn under 15 har brugt interrailguide.dk eller dsb og han har været godt tilfreds - især med at børnene kører gratis:-) Ha en god tur til Østrig.
Venlig hilsen
Lars

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen