TØSER SØGES TIL ISCHGL - UGE 11 - 2020

Malene Askman 04/09 2019 10:59

Hej Skiløber

Har du lyst til at hoppe ud i en uge på ski sammen med 3 bramfrie virkelig festglade og super skønne tøser, der ligesom dig selv, har en kæmpe passion for alt der har med skiferie at gøre - så du nærmest vil give din højre arm, bare for at komme afsted.

Så skriv endelig nedenfor her og fortæl kort hvem du er og hvilket skiniveau du er på.

Du kan også ringe til mig på 25857285 og høre nærmere om turen/pris/transport m.m. inden du beslutter dig.

Vi er alle i 40'erne, er alle rimelig gode på brædderne, hvor nogle af os har flere skisæsoner bag sig. Vi lægger vægt på, at stå sammen på ski uanset tempo og have en fed dag på pisterne, og gerne få masser af kilometer på brædderne, men dog uden ligefrem at surfe igennem pistekortet. Vi lægger nemlig samtidig også en dyd i, at tage en Apérol i solen og nyde de små pauser oppe i det fuldstændige fantastiske og slående landskab.

Kort sagt, vi elsker hele pakken ved skilivet - en masse skiløb samt fyre den max af til afterski.

Det er fastlagt allerede, at vi tager afsted i uge 11 og skal bo på Pension Rätikon i Ischgl 2020, så det skulle du selvfølgelig gerne kunne indvilge dig i.

Alt det praktiske med booking af rejse står jeg gerne for, med mindre du selv ønsker at booke.

Vi ønsker, at være en gruppe på mindst 4 og gerne flere og vil blive så glade, hvis du som os er klar, til at være en del af en super fed aktiv social festlig uge.

Skriv/Ring endelig med det samme og selvom du først læser dette opslag flere uger efter det blev sat på, vil vi stadig meget gerne høre fra dig. Vi tager nemlig på ski hvert år og kan du ikke i 2020, kan det være du vil med os i 2021.

Glæder mig til at høre fra dig!!!

Friske skihilsner
Malene

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Henrijette Hansen 26/01 2020 17:28

Sv: TØSER SØGES TIL ISCHGL - UGE 11 - 2020

Hej Malene

Det lyder vildt godt og er lige en skiferie for mig ????, men kan desværre ikke i uge 11 i år ??.

Men planlægger I noget tilsvarende i 2021, så kan jeg med garanti.

48 år, har stået på ski i mange år, og er temmelig stabil, men ikke Speedy Gonzales. Derudover er jeg ret god til afterski og det er jo det halve af en god skiferie ????.

Så gi lyd, hvis en tilsvarende tur kommer i 2021 og også gerne, hvis der skal holdes afterski inden.

Go’ tur ?????,
Henrijette

Malene Askman 28/01 2020 20:55

Sv: TØSER SØGES TIL ISCHGL - UGE 11 - 2020

Hej Henrijette

Tak for din response og interesse. Tænker at du da simpelthen er nødt til at blive medlem af gruppen på Facebook. Det er en åben gruppe og hedder 'TØSER PÅ SKI' - Du er velkommen til at kigge ind. Det ville også være der du vil se et opslag i 2021.
Bedste hilsner
Malene

Anja Gylling 05/01 2020 14:56

Sv: TØSER SØGES TIL ISCHGL - UGE 11 - 2020

Hej Malene.
Jeg er 33 år. Jeg har kun stået på ski 1 gang for 16 år siden, er man velkommen hos jer, hvis man er ny på ski? ????
Mvh Anja

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen