Sted at bo i ST.anton...?

Lars Dam 13/01 2002 04:14


Vi er 2 venner som lige har fundet ud af at vi vil til St Anton i uge 8...
Jeg regner med ca 1260,- i liftkort, var hva jeg kunne finde på nettet.

Vi køre derned i en diesel hakker, så en 1500,- i diesel for de ca 1200 kilometer virker rimeligt. Færgen til puutgarden er vist 650,- retur.

Så har vi brugt ca 2900,- for 2, men mangler et sted at bo. Vi er indstillet på at sove i bilen(Varevogn), men vil allerhelst have et sted at bo. (billigt)

Her kommer gode forslag ind!!!!

På nettet er der kun luksus til mere end 2 måneders su, så det er udelukket..Kender du et sted til os????

ps: Hva koster snowbord med støvler at leje ca...?

Det drejer sig om 6-7 dage..

Send en mail hvis du har gode forslag, eller kan hjælpe...
Lars Dam og Henrik Larsen..

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

niels 16/01 2002 23:34

Sv: Sted at bo i ST.anton...?

du kan jo prøve at gå ind på www.hostels.com og se om der skulle ligge et vandrehjem i nærheden, når i er i bil er det jo ikke noget problem at køre et par Km, til bakkerne, jeg har selv bodet på hostel i ørstrig, og det var super, men det var i salsburg, held og lykke

kasper 30/01 2002 11:52

Sv: Sted at bo i ST.anton...?

Hej i to venner.
Jeg har været i st. Anton et utal af gange, og tro det er et fedt sted.
Både løjperne, og byen er bare for dejlig, det er efter min mening et af de bedste steder i erupa.
Nu skal i høre, Lige overfor Rendelliften, ligger Haus Patriaul. det er et rigtigt godt sted at bo, de har 2 personers værelse, til en billig pris, og stedet er rigtigt hyggeligt.
Men når i har bil med derned, kan i jo bare lade være med at bestille hjemmefra, der ligger en information nede i byen, lige ved side af posthuset, ikke så langt fra Valuka liften, spørg jeg frem.
Der hænger opslag fra rigtigt mange steder der lejer værelser ud, både i og ude for byen. De har før fundet et værelse til os, og er meget hjælpsomme, hvis man ikke lige er så stiv til tysk, ringer de lige for jeg og høre om værelset, og prisen.

Jeg tror lejepriserne for udstyr er ens de fleste steder.

Rigtig god tur, det er et fedt sted

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen