Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Kate 07/09 2023 16:09
Hejsa
Da ingen af mine venner kan tage afsted i uge 7, søger jeg 1-3 rejsepartnere til en tur sydpå. Transporten er ikke så vigtig for mig, så det kan være fly, bus eller hvis nogen kan lægge bil til og jeg forestiller 3 og 6 dage med skiløb.
Jeg er selv 48 og bosiddende i Valby og går nok under betegnelsen øvet, men til gode brede pister og går helst uden om de sorte.
Jeg forestiller mig at deltagerne er i 40’erne, men det er ikke så vigtigt.
Byd gerne ind, glæder mig til at høre fra dig.
De bedste hilsner
Kate
Lana 17/01 2024 10:58
Sv: “Soloski” uge 7 - 2024
Hej
Jeg er 45 år, øvet og er fleksibel ift. transport i uge 7. Skriv gerne hvis du ikke har fundet rejsemakker endnu
Glæder mig til at høre fra dig
bedste hilsner
Lana
Søren 17/09 2023 21:01
Undskyld, mit navn var Søren
Søren 17/09 2023 20:53
Hej Kate.
Jeg er klar på ski i uge 7, er 55 år og er til næsten al sport.
Har stået på ski/board i mange år.
Bor i Odense.
Skriv hvis du syntes det kunne blive til noget.