Søger Rejsekammerat Til 2019

Niels Jørgensen 22/05 2018 03:05

Hej alle sammen jeg søger en eller muligvis flere, der vil med på skiferie i 2019, jeg er meget åben for måden at gøre det på, men eftersom jeg ikke selv har bil tænker jeg en flyver ned til alperne med halvpension eller noget i den dur? :)
Jeg er 26 år og kommer fra midtjylland og har kun 3 ugers ski på bagen, men føler selv jeg kører rigtig fint, i den foregående vinter fik jeg endelig overtalt nogle kammerater til at tage med mig på skiferie, det var en succes, men fik ikke stået så meget på ski som jeg gerne ville, så kunne være fedt at rejse med en der er på samme niveau, eller også kan lide lidt fart og nogle kilometer i benene.

Mvh Niels :-)

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

jens hejberg 22/05 2018 14:37

Sv: Søger Rejsekammerat Til 2019

Hej Niels
Vi er en skiklub fra Holstebro der hvert år i januar tager til Østrig med bus og har 4 hele dage på ski. Vi plejer at være ca 50 pesonner der drager afsted. Så hvis du er frisk på en bustur er jeg sikker på vi nok skal finde nogen der kan følge dig rundt på pisterne, Vi står på ski fra om morgenen til de lukker. Skriv til mig på jenshejberg@gmail.com hvis du vil vide mere.
mvh
Jens

Niels 24/05 2018 11:08

Sv: Søger Rejsekammerat Til 2019

Hej Jens, mange tak fot tilbuddet men kigger efter noget med 6 dages liftkort eftersom det nok bliver min eneste skiferie i sæsonen, så vil godt afsted lidt længere :-)

Pernille Hansen 24/05 2018 13:00

Sv: Søger Rejsekammerat Til 2019

Hej Niels
Jeg kan tilbyde en tur i uge 3 til Obertauern, mulighed for fly, 6 dage på ski.
Vi er en gruppe med plads til forskelle, alderen mellem 20 og 60, niveau mellem begynder og heliski entusiaster. Vi plejer at være omkring 50 mand afsted, og der er plads til både hygge på altanen, i poolen, i baren, på afterski, på pisterne. Til dem, der vil feste hele natten og til dem, der vil tidligt ud og nyde sneen.
Vi satser på at have en dansk skiinstruktør med, som man kan booke undervisning hos.

Hvis du er interesseret (eller har spørgsmål) må du gerne skrive til mig på pernille_dh@hotmail.com

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen