snowcamp 2018

Søren 26/01 2018 13:08

Hej alle.

Jeg overvejer at tage på snowcamp sæsonen 18/19.

Er der nogle som har prøvet den og kan fortælle lidt mere om det?

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Johnny Larsen 02/10 2018 16:10

Sv: snowcamp 2018

Nortlander har ikke flere enkelt værelser, er der nogen som vil være med til at booke et flere senge værelse til snowcamp 2018 i uge 46

Vi ses Johnny

Brian Lund 08/10 2018 11:17

Sv: snowcamp 2018

Jeg var der får 2 år siden og det kan absolut anbefales! Men (jeg synes) du skal deltage i nogen af de gratis skikurser der er for at få aller mest ud af det, der er kurser hver dag på alle niveauer fra begynder til ekspert.

Det er selvfølgelig også fedt at prøve det forskellige udstyr og der er rigtig god stemning og diverse arrangementer om eftermiddagen/aftenen.

Da vi var af sted var vi rigtigt heldige med vejret, der var lige kommet en meter sne i den weekend hvor vi kørte der ned og der lå sne helt ned i dalen! Desværre var Sölden lidt sløve i betrækket så de fik først valset pisterne og åbnet op for mere af området den sidste dag vi var der.

Jesper Thøstesen 02/02 2018 12:42

Sv: snowcamp 2018

Hej Søren.
Go go go...! Snowcamp i Sölden kan varmt anbefales. Masser af testudstyr, god snesikkerhed pga. gletcherne Rattenbach og Tiefenbach og mange ski / board glade mennesker.
Eneste ulempe kan være logistik. Hvis der ligge sne ned til Sölden by, så kører ski busserne ikke til og fra gletcherne. Og da Campen er placeret på Tiefenbach kan der være en udfordring med transport.
Løsning kan være at medbringe eget udstyr ( ski eller board ) og dermed står på ski op til campen om morgen og ned om eftermiddagen.
Hvis ski busserne kører er der naturligvis ingen problem.
Note! Ovenstående ændre ikke på et helhedsudtryk, der er 100 % fedt.

Ses dernede
/ Jesper

Søren 03/02 2018 15:23

Sv: snowcamp 2018

Hej Jesper.

Mange tak for dit svar :)

Jeg er ved at spare op og planlægge med jobbet, så nu afventer jeg bare hvornår den ligger i år, og hvad prisen ligger på.

Ved du om det er muligt at gøre det alene, også måske møde nye bekendtskaber dernede?

Ses på pisten ;)
Søren

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen