Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Søren Vestergaard 22/12 2008 21:49
Mine skivenner er desværre så arbejdsramte, at de må tage på skiferie i uge 3. Det kan jeg ikke lige få til at passe med mit job. Så...er der nogen der vil med til i Italien fra uge 6 og frem???.
jeg er en habil skiløber med hang til fart. Jeg prioriterer skiløbet meget, men er vild med rødvin - også mere end 4 glas - og hyggge om aftenen. Jeg kunne godt tænke mig at køre tog, istedet for turen gennnem det halve EU. jeg er åben, så giv lyd
God skisæson
Søren
Søren Vestergaard 23/01 2009 15:38
Sv: skitur til Italien.
Hej Ole
Det lyder ellers godt, men jeg kan alligevel ikke tage afsted i uge 9 pga. fyringer på job.
Jeg har planer om at tage afsted på fredag, der er mange gode tilbud, især hvis man er 2 eller flere.
Er det noger du er interesseret i eller ha mulighed for.
Du kan ringe til mig på følgende nummer, det er lidt hurtigere.
Hilsen Søren
Søren Vestergaard 23/01 2009 15:40
Hej igen.
Ja, her er så nummeret: 20910495 :)))
Ole Hein 24/01 2009 03:26
Hej Søren, kan ikke før uge 9, så god tur til dig.
mvh
Ole
Ole Hein 23/01 2009 01:11
Hej Søren, jeg satser på at tage af sted i uge 9, tog lyder fint med mig, eller har jeg bil med plads til 4 incl. skigrej, hvis der er flere der melder sig under fanerne.
Mvh
Ole Hein