Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Lone 23/12 2008 21:29
Hej.
Nogen der påtænker en skitur henover nytåret og mangler selskab og/eller evt. kender til en ledig plads på en tur? Jobbet kalder igen d. 5.1 - så det skal være afgang mellem Jul og Nytår - jeg er også gerne til en kortere tur med afgang fra d. 29.12 aften...
Har ikke umiddelbart selv fundet nogen lastminute tilbud på nettet - men måske du har?
Jeg har ikke stået på ski et par år, og er ikke til vild off-piste og alt for vilde skiture, men stille og rolig skihygge og lidt afterski er ikke ad vejen - har tidligere været i Norge og Saalbach og Zell am See
Sriv hvis du/I har ideer, mangler rejseselskskab og/eller har kendskab til en ledig plads til mig og evt. dig med afgang fra Jylland...
Mvh
Lone 34 år
lonemach@hotmail.com