SKITUR FOR M/K UGE 9 2024

Malene Askman 13/09 2023 21:57

SKITUR TIL MAYRHOFEN - UGE 9 2024.

Vil du med ? Så kontakt Malene hurtigst muligt for tilmelding.

??Du er M/K i alderen 35-59 år (vi hænger os ikke i alder, men mere hvad man byder ind med til fællesskabet).
??Du har lyst til at indgå socialt og aktivt i en fælles gruppe præcis når det passer dig.
??Du kommer ned af alle pister dvs dit skiniveau er middel/godt øvet til højt niveau.
??Du kan tage afsted fra d.24/2- 3/3-2024.
??Skituren bliver bestilt som en pakkerejse gennem Slopetrotter Rejsebureau og vi er tovholdere for din/jeres tilmelding.
??Ved indbetaling af depositum er turen bindende.
??Pakkerejsen udgør:
Fly/transferbus til destination t/r (mulighed for bus el. kør selv), 6 dages liftkort samt hotel inkl. morgenmad.
??Nuværende pris:
Fly/transfer t/r pr.pers. kr.2050.-
Dobb.værl. inkl. morgenmad på Primo Hotel Nordstern beliggende i gågaden og tæt på alt vi har brug for + 6 dages liftkort pr.pers. kr.7524.-
Skitransport (fly) t/r pr.pers. kr.499.-
??Grupperabat tilbydes ift. antal pers.
??Der er mulighed for at få enkelt værl. og hvis man er 4 pers. som kender hinanden, er der mulighed for 4 pers. værl.

Kort om os:
Vi er et par friske tøser der elsker alt fra at surfe på den første puddersne til at stå og give den max gas på afterski. Vi har været afsted i flere år i forskellige str. grupper. På denne tur er vi som
udgangspunkt åben for en mixet gruppe. Alt afhængig af interesse/tilmelding vil bookingen af dobb.værl. selvfølgelig være med en af samme køn.

Vi tæller ned til powder, høj alpesol og fed afterski. Hvis du gør det samme, så kan det være at du skal med os??????

Hvis du har spørgsmål til ovenstående inden du tilmelder dig eller ønsker mere info om noget specifikt så kontakt mig hurtigst muligt på 25857285 eller skriv en pm.

Vi glæder os helt vildt til at høre fra dig!!

Super sportslige skihilsner
??????Malene & Tina??????

Kommentarer:
Der er i alt 1 svar i denne forumtråd.

Jens Arndal 23/01 2024 06:17

Sv: SKITUR FOR M/K UGE 9 2024

Hej,

er meget sent ude med en alternativ forespørgsel :-)

Har booket hotel i Ramsau im Zillertal i uge 9, men har ikke transport helt på plads endnu. Kan man købe sig ind på flybillet og transfer i jeres pakke uden hotel? Er sikkert alt for sent ude - og nok svært når det kun er transport jeg shopper på, men man kan jo altid spørge :-)

Lidt om mig: Jeg hedder Jens og er en frisk og særdeles habil skiløber på 54 år, der har været i Zillertal mange gange. Jeg bor i Århus og er (bl.a.) idrætslærer og skal i udgangspunktet på solo-tur - men lidt festligt selskab undervejs er selvfølgelig også superhyggeligt :-)

Jens Arndal, 60 67 71 49

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen