Morten Budek 18/09 2017 23:20

Jeg var for år tilbage alene afsted på en singleskiferie i Canazei hvilken bl.a indebar en to dages skisafari, hvilken jeg lige siden har været ked af, ikke at have oplevet sammen med min søn..

Det var en skøn skiferie, men efter en skilsmisse, min første og eneste skiferie uden min søn, hvilket jeg lige siden har tænkt, at det var noget skulle vi opleve sammen, hvilket jeg nu rigtigt gerne vi sammen skal opleve her i denne sæson..

Jeg har "Googlet" SkiSafari, og min udfordring er ikke at finde dette, men at finde nogle der udbyder dette i Uge 7... Dette da han er 16 år år og netop startet i gymnasiet, og derfor ikke bør tages ud af skolen ude for ferien..

Nogle der kender til nogen der udbyder "SkiSafari" i Uge 7 i Canazei ??

Helst sådan en fem dages SkiSafari :-)

Vi er begge ret ok på Ski.. Jeg selv har stået over 20 sæsoner, og min søn startede i en stol på min ryg som 3 årig, og har selv stået i alperne siden har var 5

Vh Morten

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Hyst 21/09 2017 12:32

Sv: SkiSafari

Morten
Du er lidt sent ude i år, da engelsk vinterferie (half term) også ligger i danske uge 7 ferie. Og englænderne har også fået øjnene disse ture i de senere år.
Yderliger er australier og amerikanere også godt med i de senere år.

Prøv om du kan finde en engelsk rejsudbyder der tilbyder tilbyder ophold og selve safarie - så må du selv sørge for transport.
Men jeg kan se dem jeg kunne finde i england er allerede udsolgt i uge 7 eller udbyder ikke uge 7.
Måske til et andet år.

http://theskisafari.com/dolomites-ski-safari-schedule/

Henrik Lindhardt 28/09 2017 08:26

Sv: SkiSafari

http://www.thermantravel.dk
Prøv at se den side, jeg ved godt at dette ikke er i uge 7, men du får oplevelse for alle pengene, var afsted i uge 5 i år.Jeg kendte ingen af de andre, men alle har en fælles interesse i at få en god skiferie og jeg kan kun sige at det lykkes. Skriv igen hvis du ønsker flere informationer. Henrik

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen