Skiferie i Sverige 2019

Lynge 26/02 2018 23:23

Efter en god uges skiferie i Sverige med tre familier sammen, som ikke kendte hinanden - dog i en lidt for lille hytte med madrasser i stuen for at kunne sove nogenlunde - søges nye rejsekammerater/familier gerne med børn/singleforældre osv. til en skiferie i 2019 i Sälen.
Vi har kigget på en lækker hytte på 170 kvm med fine soveforhold, to stuer (en til børn og en til voksne på hver sin etage), udendørs boblebad, ski-in ski-out osv.
Alle er velkonme - dog er det måske lidt besværligt med kørestol, men er vi nok, så løfter vi i flok :-)

Vi er selv to voksne og to børn. Alder: 42 og 40 og 6 og 7 år (pige og dreng).

Vi håber, at høre fra nogle friske mennesker, der er med på at hygge sig og få en fantastisk ferie sammen.

Alder er underordnet. Er du under 18 år, skal vi have kontakt med dine forældre inden.

Pris: alt efter antal. Men i nærheden af 2000 -2500 kr pr person for leje af hytte inklusiv slutrengøring.

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Christinano 14/03 2018 09:26

Sv: Skiferie i Sverige 2019

Vi er fra KBH, hvor er I fra. Ved I noget om hvad prisen ca vil blive, hvis de 17 personer tilmelder sig?

Lynge 17/03 2018 19:04

Sv: Skiferie i Sverige 2019

hej vi er fra det mørke Jylland hvis hytten bliver fyldt vil prisen være lige knap 1650 danske kroner som det ser ude lige nu

Christinano 07/03 2018 20:04

Sv: Skiferie i Sverige 2019

Hej med jer. Jeg har lige fundet dette forum, da jeg sad og ledte efter afbudsrejser på ski i påsken. Mine to sønner (nu 6 og 8) kunne godt være interesserede næste år, men I hvilken uge? Og tænker I at køre Sälen? Hvor mange voksne og børn er der plads til I hytten?

Lynge 10/03 2018 21:03

Sv: Skiferie i Sverige 2019

Hej Christinano
som udgangs punkt satser vi på uge 7 ja vi regner med og køre der op i bil
hytten er ikke booket endnu og bliver den heller ikke før vi ved om der er interesse nok som udgangs punkt er der plads til 17 personer hvor af de er 4 dobbelt senge + div køje senge osv..
hvor i landet er du fra hvis vi må spørge

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen