Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jeanette Hestehave 05/03 2012 20:56
Halløj...
Vil gerne afsted på ski i påsken, men mangler rejseveninder/rejsekammerater hertil. Står middel på ski og er ikke bange for udfordringer. Jeg er selv 41 år og skal afsted uden børn.
mvh. Jeanette
Kim Jørgensen 11/03 2012 14:26
Sv: Skiferie i påsken
Hej Jeanette...
Hvor havde du tænkt at påske turen skulle gå til???. Jeg vil også gerne afsted i påsken helst sydpå
Mvh. Kim
Jeanette Hestehave 11/03 2012 17:10
Sv: Skiferie i påsken
Hej Kim,
Turen går ikke så langt. Jeg har netop købt en tur til Wagrain fra den 30/3-04/04-2012. Der er billige billetter hos Højmark. Du er velkommen, så kan vi eventuelt stå sammen.