Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jens 19/10 2009 23:20
Vi er to gutter der godt vil på skiferie i perioden 5. til 12. december. Det skal enten være medfly, bus eller tog. Ikke bil! Der må godt være rimelig gang i den på afterskiing, hvis det kan lade sig gøre i den periode! Håber at der er nogle der, på den ene eller anden måde, kan hjælpe med at finde en rejse til os!
Kristian Uth 22/10 2009 12:12
Sv: Skiferie i december!
Ikke den store hjælp at hente her, da jeg står i en lignende situation.
- Vi er min. 4 gutter, som impulsivt har planlagt at tage afsted i december, men i og med vores skiture normalt befinder sig i starten af kalenderåret, er vi rimelig hjælpeløse med hensyn til hvad der at foretrække i december måned.
Her tænkes på alt fra afterskiing til sne-garantien/kvaliteten?
Med håb om brugbare inputs..
Søren H 22/10 2009 14:13
Sv: Skiferie i december!
Hej
Starten af dec. er godt nok i den tidlige del af sæsonen, men det kan da lade sig gøre.
I skal højt op for at være sikker på god / bedre sne. Men der falder ofte en del sne i starten af sæsonen, så det er med at holde øje med det.
Vi var selv sidste år i Val Thorens i uge 50. Tonsvis af god sne, herligt vejr, ikke ret mange på pisterne og alt var åbnet, dog ikke alle afterski steder. I skal jo regne med, at det ikke er højsæson, men muligheder nok.
Men I kan jo se på min hjemmeside http://www.valthorens-ski.dk og så kan I jo vente og se, om der falde god sne i slut nov. og start dec. i Val T og så kan I bare maile hvis det er interessant. Se på siden og få flere oplysninger.
Mvh
Søren H