Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Vibeke A 28/12 2010 12:52
Jeg er på jagt efter et par skibukser som IKKE er sorte og jeg synes ikke at kunne finde nogle steder. Har kigget på www.planet-sport.com men er usikker hvorvidt det OK at handle sådan et sted. Kommer der mon uforudsete
udgifter? Er der nogen som kender gode hjemmesider?
Morten Løvkvist Larsen 28/12 2010 13:10
Sv: Skibukser
Jeg fandt meget hurtigt farvede skibukser ved at google det. Prøv feks. højmark rejser de har en del forskellige farver
Mikkelf 28/12 2010 15:30
HAr handlet masser af gange hos www.planet-sports.de og der er ingen problemer overhovedet der. Du kan også prøve www.blue-tomato.com eller www.steepstore.se eller www.skistore.se eller www.junkyard.se
Og ellers er der de fysiske butikkre Surfline i Århus, Funsport i Vejle og 540shop i Kbh der har de lækre grejer.
Vibeke A 28/12 2010 17:09
Tak MikkelF - det er sådan nogle hjemmesider jeg søger..