Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Kim Larsen 01/02 2010 18:58
Jeg har kigget på efter nogle skibukser, men det var lidt svært eftersom jeg skulle bruge str 50 i kvinde. Men jeg fandt nogen inde på skishoppen:
http://www.skisport.dk/skishop/skibukser/deluni-skibukser-i-store-stoerrelser/
Men eftersom jeg aldrig har købt skitøj før ved jeg ikke om de hverken er gode, varme eller noget som helst.
Håber I kan hjælpe mig:)
Bente Nielsen 01/02 2010 20:00
Sv: Skibukser:)
Hej Kim, Jeg har faktisk et par af min datters Skibukser liggende. De svaer til en str. 50 i mrk. Five. Hun har brugt dem i 5 dage, de er derfor som nye. Hun har tabt sig 20 kilo og er kommet ned i sine gamle skibukser.
Dem kan du købe for 400,-kr. Vi var i sverige i -22 gr. sidste år.De var OK varme.
Hilsen Bente
Kim Larsen 01/02 2010 20:13
Hej:)
Har du målene på taljen og hoften evt? Ellers lyder de som gode;)
Bente Nielsen 02/02 2010 14:14
jeg pakker dem lige ud af vacumposen, så i kan få nogle mål. de er for øvrigt sorte.
Bente Nielsen 03/02 2010 11:36
Jeg har været ved at måle lidt på skibukserne:
Taljemål:102 cm - Max 110 cm kan justeres ved hælp af velcro
Hoftemål: ca. 120 cm
Indv. benlængde: 87 cm
Totallængde: 115 cm
Bukserne er med aftagelige seler.
Jeg håber det er noget du kan bruge.
Ring evt. på mobilnr. 24429591