Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Karen Anita Nielsen 05/02 2022 18:43
Jeg søger en eller flere at holde skiferie med. Jeg er en middelgod løber og har stået i mange år senest i 2020 ! Jeg er også interesseret i langrend i stedet for alpin eller begge dele. Jeg kan næsten i alle uger, men vil gerne have 2 ugers varsel..Jeg er meget glad for Frankrig. VH Karen N
Feras 26/05 2023 15:27
Sv: Ski ferie
Jeg plejede at tænke på det i år, men efter at jeg opdagede en ret god golfklub i nærheden af mig på https://golfspillerne.dk/ , besluttede jeg ikke at komplicere alt og bare samle mine venner for at gå derhen. Jeg tror, du også kan finde lignende muligheder i nærheden af dig, bare gør din forskning. Held og lykke!
Morten 05/02 2022 19:21
jeg vil gerne med et par dage til sverige.
corona reglerne syd på har jeg ikke sat mig ind i men har ikke lyst til alt for mange regler
min mail er tusmoerke # mail.com
Steen Schott 10/02 2022 09:03
Kunne See i Østrig friste Karen ?
Det er Ischgl dalen.
Jeg kører derned lørdag 12.2 - lørdag 19.2 fra Skanderborg
Selv habil alpin skiløber.
Karen Anita Nielsen 10/02 2022 16:02
Nej tak...lidt kort varsel og kender dig jo ikke. Tak for tilbuddet.
Karen Anita Nielsen 10/02 2022 16:03
mht. til Sverige. Venter lidt endnu med det...
Pernille Hansen 11/02 2022 11:02
Hej Kanita
Jeg vil da anbefale dig at tage med en skiklub - så møder du en masse skønne mennesker, der elsker at stå på ski.
I Din Skiklub kan vi fx tilbyde en tur til Tignes i påsken, og en del af deltagerne rejser også alene: https://www.dinskiklub.dk/event/tignes-frankrig-uge-15-2022/
Karen Anita Nielsen 22/02 2022 12:23
Tak. :-) Har neyop tænkt på Påsken da jeg har jeg lige har fået job/vikariat på en skole, der jo holder ferie i Påsken