Seniorski (Erfarne skiløbere 50+) uge 10 2019 Alpe d'Huez. Vi får vores eget Chalet hotel vil du med ?

Aage Jensen 22/06 2018 14:01

Seniorski er en gruppe erfarne skiløbere 50+ fra hele landet, vi nyder at løbe langt ud i terrænet, uden at ræse af sted og om aftenen mødes vi til hyggeligt samvær og middag.
Vi ligger vægt på fællesskabet i skiløbet og samværet efter skiløbet.
Vi deler os ind i mindre hold efter erfaring og løber ud i terrænet.
Mange af os er skiløbere hvis partnere / venner ikke løber på ski.
Vi er alle over 50 + erfarne gode skiløbere ( røde pister uden problemer )
Seniorski's skiferie uge 10 2019 går til Alpe d'Huez Danski Chalethotel Belle Etoile.
Alle Chalet hotellets værelser er reserveret til os, 25 deltagere.
Tilmeldings fristen er 1 august, hvor det vil vise sig, om der bliver ledige single eller M/K
pladser.
Er du interesseret i Seniorski fremover, og i at komme med på skituren uge 10 2019 sender jeg gerne nærmere oplysning om skituren og Seniorski.
Mvh
Seniorski / Aage Jensen
aagejensen1@gmail.com

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Helle Sloth 19/08 2018 10:42

Sv: Seniorski (Erfarne skiløbere 50+) uge 10 2019 Alpe d'Huez. Vi får vores eget Chalet hotel vil du med ?

Hej Aage. Er der en ledig plads til Alpe d´Huez i uge 10 2019? Jeg vil gerne have information om turen og fremtidige ture.
mvh
Helle Sloth

Aage Jensen 20/08 2018 10:57

Sv: Seniorski (Erfarne skiløbere 50+) uge 10 2019 Alpe d'Huez. Vi får vores eget Chalet hotel vil du med ?

Hej Helle
Ja der er ledige pladser indtil 1 september hvor vores reserveringer udløber.
Send mig din email adresse, så jeg kan sende oplysninger til dig.
Mvh Aage Jensen
aagejensen1@gmail.com

Jan Hedegaard 28/08 2018 09:01

Sv: Seniorski (Erfarne skiløbere 50+) uge 10 2019 Alpe d'Huez. Vi får vores eget Chalet hotel vil du med ?

Hej Aage - er der stadig pladser ? Det kunne godt være aktuelt for mig med deltagelse i en tur som denne. Min "egen" gruppe er gået i opløsning. Skierfaring = øvet. 62 år.
Jan Hedegaard - jan.hedegaard@altiboxmail.dk

Aage Jensen 28/08 2018 18:34

Sv: Seniorski (Erfarne skiløbere 50+) uge 10 2019 Alpe d'Huez. Vi får vores eget Chalet hotel vil du med ?

Hej Jan
Der er pladser indtil 1 september hvor vores reservation udløber.
Efter 1 sept. skal det undersøges, om der er plads.

Jan jeg har sendt mail direkte til dig.
mvh
Seniorski / Aage Jensen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen