Rulleski - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Henrik skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at komme i gang med noget rulleski. Jeg er normalt til alpint, men kunne godt tænke mig noget rulleski, da vi jo meget sjællent kan komme på rigtig langrend herhjemme. Jeg kunne godt tænke mig at jeg havde samme støvler til rulleski som til langrend ski. Jeg er googlet mig frem til at der er ca. 4 forskellige systemer. Er der nogle som kan sige om der er noget der er smart at vælge hvis man skal bruge samme system til et par langrend ski. Jeg har kun de gamle med de 3 små spyd, så her har jeg tænkt at købet en ny ski med nye bindinger, på et tidspunkt. Til langrend herhjemme havde jeg tænkt at købe en lettere turski på et tidspunkt. Jeg tænker at det er det bedste da der sjællent er spor herhjemme og de må have lidt bedre bære effekt da det jo ofte vil være løs sne man løber i herhjemme.

Så summa summarum
Hvilket system vil være bedst at gå efter hvis man ikke skal have flere forskellige systemer. Jeg tænker at jeg vil køre klassisk.

Kan man i øvrigt køre skøjt på klassisk.

Er er i øvrigt noget man skal være opmærksom på med rulleski, jeg tænker på stødabsorbering og sådan noget. Jeg kan forestille mig at dem med størst hjul har bedst komfort.
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen