Rejsekammerater

Karen Anita Nielsen 11/01 2017 12:30

Hej. Jeg ønsker at komme på skiferie i år; Alpint - men langrend har også min interesse. 1 uge i februar eller marts :-) Jeg er 49 år og har stået på hver vinter de sidste mange år, siden 1994. Jeg plejer at rejse med min bror men han vil ikke af sted i år. Jeg er til blå/røde pister lidt sorte :-). Hvis nogen har en ledig plads eller mangler en rejsefælle-skriv. Jeg har mine egne slalom -/ langrendsski & støvler. VH Karen A. N.

Kommentarer:
Der er i alt 19 svar i denne forumtråd.

Anne 11/01 2017 22:52

Sv: Rejsekammerater

Hej Karen
Jeg er så endnu ældre - 61 år. Har stået på alpint siden min ungdom og også lidt langrend.
Mine skivenner er blevet for magelige eller er udfordret på dårlige knæ etc, så jeg søger nogle skivenner. Jeg har de sidste flere år været i Hemsedal som faktisk er ret ok til alpint og kan også kombineres med noget langrend. De har nogle billige ture på "skistar" - pakkerejser incl liftkort og bolig, hvor man har 3-4 dage på ski. Jeg er mest til slut marts eller start april, inden påskeugen, men er åben overfor alt.
Hilsen Anne

Karen Anita Nielsen 13/01 2017 13:25

Sv: Rejsekammerater

Hej Michael. Er ikke så interesseret i at køre med. VH Karen.
Hej Anette. Det kunne være interessant. Er også interesseret i de uger. Uge 7 er jo ret dyr pga. skolevinterferie. VH karen
Hej Anne. Vil kikke på Ski Star. Men synes 3-4 dage på er for lidt. :-)

Michael 13/01 2017 13:30

Sv: Rejsekammerater

Ok. God tur alligevel

Anette Aastrup 13/01 2017 14:16

Sv: Rejsekammerater

Hej Karen,
Jeg foreslog ikke uge 7 (fordi den er for dyr), men uge 8, 9 eller 10.
Jeg har bl.a. set et tilbud på 11.600kr. for 2 voksne i uge 8 i St. Johann incl. liftkort i 6 dage og halvpension og fly samt transfer.
Du kan skrive til mig på anettesiphonemail@gmail.com , så kan vi lettere kommunikere. ;-)
Mvh
Anette

Karen Anita Nielsen 13/01 2017 15:14

Sv: Rejsekammerater

Hej Anette. Okay jeg skriver senere :-)

Torben Nielsen 13/01 2017 15:38

Sv: Rejsekammerater

Hej Annette
Vi har en bustur i uge 7 til St. Anton hvor der er nogle få pladser endnu. turen er med ophold og mulighed for skiløb i 8 dage. Jeg kan kontaktes via mail eller 40685600

Anette Aastrup 13/01 2017 19:57

Sv: Rejsekammerater

Hej Torben,
Tak, det lyder spændende :-)
Jeg prøver at ringe dig op i morgen lørdag eftermiddag.
Mvh
Anette

Helene 13/01 2017 20:34

Sv: Rejsekammerater

Hej Karen
Jeg kunne godt være interesseret i en tur i uge 6. Jeg er kun til alpint og til syd på. Jeg har stået på ski siden jeg var barn (er nu 43 år). Jeg nyder en lang dag på ski og gerne hyggen på after ski, kører alle slags pister, dog ikke off piste. Jeg skulle have været af sted med en flok venner, men desværre har alle valgt at melde fra af forskellige årsager.
Hilsen Helene

Karen Anita Nielsen 13/01 2017 21:19

Sv: Rejsekammerater

Jeg er også interesseret i uge 7...Torben. VH Karen N

Karen Anita Nielsen 14/01 2017 13:55

Sv: Rejsekammerater

Hej Helene. Lyder også ok. Jeg løber heller ikke off piste. Og har mest været sydpå alpint. Jeg har mere tid imorgen eftermiddag/aften til at kikke på rejser. :-) VH Karen

Vagn Nielsen 16/01 2017 16:42

Sv: Rejsekammerater

Hej "Kanita"
Hvad med St.Anton i uge 10 ?
Vh. Vagn

Karen Anita Nielsen 16/01 2017 17:50

Sv: Rejsekammerater

Hej Vagn. Har lige læst dit indlæg om samkørsel. Har aldrig været i St. Anton. Men lige nu undersøger jeg ferie med Anette. Skal Jool med? Jeg vender tilbage hvis jeg er interesseret. VH. Karen.

Vagn Nielsen 17/01 2017 10:17

Sv: Rejsekammerater

Hej Karen
Jeg har ikke hørt fra Jool, så der er plads til dig og evt. også Anette ? Max 3 i bilen, så der er plads til div. udstyr.
Overnatning her hos mig fredag til lørdag kan nemt arrangeres af logistiske hensyn.
Vh. Vagn

Karen Anita Nielsen 17/01 2017 20:16

Sv: Rejsekammerater

Hej. Tak. vi undersøger lige uge 7-8....ved ikke om det skal være uge 10 endnu. VH Karen N.

Vagn Nielsen 18/01 2017 15:30

Sv: Rejsekammerater

Hej Karen
Hvis man ikke har skolesøgende børn, eller arbejder med sådanne, så er ugerne 7&8 ikke at anbefale.
Vedr. logi, så se Touristkontorets hjemmeside, som indeholder de fleste tilbud on-line.
Vh. Vagn

Piotr Machowski 23/01 2017 10:48

Sv: Rejsekammerater

Fandt I ud af noget? Jeg er interesseret i at tage af sted i uge 6. Helst med et fly fra Billund, med en af de store rejseselskaber (danski, northlander, slopetrotter mm). Vi kan da godt dele et værelse - jeg er 37, familiefar (kæresten har været large ;) - år. vh P

Karen Anita Nielsen 23/01 2017 13:14

Sv: Rejsekammerater

Jeg rejser ikke med Vagn foreløbig men har funder ud af noget andet i uge 7. Så er ikke interesseret. Vh Karen

Michael 11/01 2017 15:13

Sv: Rejsekammerater

Hej Karen
Det er godt nok kun en 4 dags ophold jeg har bestilt, men hvis du har brug for et lift, er du velkommen til. Jeg kører den 1. Feb til Østrig, og den 5. Tilbage.
Hilsen Michael

Anette Aastrup 11/01 2017 16:47

Sv: Rejsekammerater

Hej Karen,
Jeg mangler ligesom du en rejsekammerat. Kunne godt tænke mig at finde en afbudsrejse i uge 8, 9 eller 10, gerne til Østrig eller Italien, gerne med fly. Jeg løber røde,(om nødvendigt lidt sorte), blå og grønne pister. Jeg er fra Storkøbenhavn, er 10 år ældre end dig og i rimelig god form, da jeg dyrker sport.
Hilsen
Anette

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen