Rejsekammerat til Skiferie 2015

Michael 07/12 2014 20:52

Hej
Jeg er unge 51, schweizer som har boet i Danmark i 21 år, erfaren skiløber, og søger nogen eller nogle han/ hun rejsekamerater til Østrig. Rejsemålet er ikke bestemt i nu, bare det er snesikker.
Som tidl. Skiinstruktør vil jeg gerne står til rådighed med tips, dog ønsker jeg mest at står på ski med lidt øvede skiløber. Elsker mad, fest og skiløb lige højt.
Rejsetidspunkt skal ligge i en lige uge fra januar til senest marts,.
Mindre bil til rådighed, men er åben for anden mulighed.

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Michael 30/12 2014 13:18

Sv: Rejsekammerat til Skiferie 2015

Hej
Jeg kender ikke til stedet, men går ud fra at sneforholdene er fantastisk der. Har du kendskab til et gunstigt overnatningssted, hotel eller lejlighed?

Bent Jerslund 03/01 2015 11:25

Sv: Rejsekammerat til Skiferie 2015

Hejsa
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig en tur sammen til Østrig, konen kom til skade med knæet i 2013 og er ikke rigtigt i omdrejninger.
Jeg har løbet siden jeg var 42 år er 55 år idag og derefter i gennemsnit 1 til 2 turer pr år. jeg kommer ned alle steder, og har også været i off pisten, så jeg mener selv jeg står rimeligt godt og ikke er kedelig at kører med. Jeg var med på den danske Skiskoles tur i uge 42. Jeg er meget fleksibel med hvad hvor og hvornår da jeg er selvstændig.

jeg vil absolut foretrække ST Anton ( godt skiløb godt afterski)hvis du ikke har noget imod det. min mail er bpjdecorativa.dk
Jeg vil formentlig gerne være dernede i mere end 7 dage, men bare nogle dage sammen med andre ville være perfekt.
Jeg er også ret glad for afterski. ( vil du andet end st anton ok jeg kan tage afsted rimeligt hurtigt)

Bent Jerslund 04/01 2015 10:44

Sv: Rejsekammerat til Skiferie 2015

Hej Michael
Jeg har nogle interessante forslag til gode ture til ST Anton vil du kontakte mig på sms 21737271 gerne snarest

Michael 04/01 2015 18:58

Sv: Rejsekammerat til Skiferie 2015

Hej
St.Anton lyder godt. Jeg ser de har en ordentlig sort løjpe. Jeg havde først tænkt på ischgl, men det kan være ret fyldt der. Kender du et gynstig sted at bo der? Og hvilken uge har du tænkt dig at tager ned?

Bent Jerslund 04/01 2015 22:18

Sv: Rejsekammerat til Skiferie 2015

Hej Michael
Vender tilbage imorgen med mere, men jeg har været både i ST Anton og Ischl, og tro mig der er ikke bare en sort løjpe der er masser, og der er mere off piste i ST Anton.

Jeg vil sige begge steder er klasse steder og meget ens, dyrt snobbet masser af fantastisk afterski, Mosewirt som er Østrigs mest berømte afterski sted ligger i ST Anton med plads til over 1.000 mennesker.

Som sagt jeg vender tilbage imorgen har ligget syg.

Vi kan også maile direkte min mail bpj@decorativa.dk

Søren 05/01 2015 17:44

Sv: Rejsekammerat til Skiferie 2015

Hej knægte :-)

Jeg kunne også være frisk på en tur mere i år.. Er normalt afsted to gange, men de ene bliver desværre ikke til noget i år. Så jeg har tid :-)) så længe det ikke er uge 4.

Jeg er en gut på 35 fra Midtjylland. Har stået på ski to gange årligt ca seks år.
Sølden er en af mine favoritter, men været mange steder..

Mogens Bryghler 05/01 2015 20:39

Sv: Rejsekammerat til Skiferie 2015

Hej .
Jeg er en 66 årig habil skiløber, været afsted ca. 35 gange de sidste 23 år, og søger nu også én at køre med, idet min kone har fået dårligt knæ.
Har set godt tilbud m Langley til Serre Chevalier) har været der tidligere og kan kun anbefale dette) den 17.jan afg. København, godt hotel med super mad, liftkort`, transfer for 4700 kr i dobbeltværelse, 5800 i enkeltværelse. Hvis du har bedre tilbud, så lad mig blot høre.

med venlig hilsen Mogens

Bjørn 06/01 2015 21:49

Sv: Rejsekammerat til Skiferie 2015

Hej Michael, Peter, Lunden og Mogens.
Hvis i har lyst er i velkommen til at tage med en flok skiglade mennesker til Østrig i uge 7, kik på www.snowtrip.dk Vennernes skiklub.
Hvis i er interesseret eller har spørgsmål så send mig en mail b.s.diedrichsen@gmail.com

Hilsen
Bjørn

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen