Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Michael Winther 22/02 2014 06:12
Vil rigtig gerne afsted i eller omkring påsken og destination er for så vidt ligegyldigt bare der er sne/gletcher. Jeg har selv en lille bil med plads til 3 prs ialt men er også åben for at slutte mig til andre. Jeg 38 år med 12 års erfaring og har været afsted ca 20 gange i både syd og nord. I 14 har jeg været i wagrain og spindleruv mlyn. Håber på hurtig respons så jeg kan få endnu en tur, at se frem til.
Birger 23/02 2014 15:00
Sv: Påsketur
hi michael
jeg er klart frisk på en påsketur
er 44 med ca 250 skidage på bagen og er lige kommer hjem fra 10 dage i chamonix og 7 i siveiz(4 dale).
jeg er dog ikke særlig intereseret i at køre piste(er rigtigt glad for offpisten)og det er nødt til at være torsdag til mandag pga arbejde.
skal også helst være i alperne.
lyder jeg som en du har lyst til at stå på ski med så skiv her , på birgeroglisbeth@yahoo.dk eller ring 60105193
mvh birger