Påskeskitur 2019

Finn Pedersen 13/03 2019 20:26

Hej med jer. Jeg påtænker en sidste skitur henover påsken 2019 (med forbehold for ordentlige forhold). Ingen i omgangskredsen har dog lige mulighed for og ta med. Jeg er meget øvet på ski, og kører over det hele både på og uden for pisten. Tænker Ischgl som destination. Planen er afgang onsdag d. 17 april. Ankomst Ischgl tidlig torsdag morgen. Efter endt skiløb søndag d. 21 går turen hjemover. Jeg har mulighed for og ligge bil til. En VW CC hvor der med minimal bagage er plads til 4 i. Håber der er nogle skitosser derude med samme plan ??????????. Hilsen Finn

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Peter Goldschmidt 17/03 2019 13:55

Sv: Påskeskitur 2019

Hej Finn,
Lyder meget interessant.
Hvorfra kører du, og hvad med indkvartering?
Mvh Peter

Peter Goldschmidt 17/03 2019 15:07

Sv: Påskeskitur 2019

Er også erfaren skiløber....

Peter Goldschmidt 17/03 2019 15:48

Sv: Påskeskitur 2019

Finn, du kan bare kontakte mig direkte...
Mvh Peter Goldschmidt

Peter Goldschmidt 18/03 2019 22:31

Sv: Påskeskitur 2019

Hilsen Peter G

Finn Pedersen 28/03 2019 20:15

Sv: Påskeskitur 2019

Hej Peter og andre der skal have sæsonens sidste tur på ski.

Jeg kører fra Skive. Indkvartering har jeg ikke styr på, men kan se på diverse bookingportaler at der er masser og få. Jeg satser på et eneværelse på hotel eller pension med i hvert fald morgenmad incl. Langtids vejrprognose ser rigtig fin ud. Overvejer om turen måske skal gå til Sankt Anton istedetfor Ischgl. Overvejer også og holde fri fra arbejde onsdag, og allerede køre derned natten mellem tirsdag og onsdag. Kunne være fedt om der var 2 mere der vil med :-)

Hilsen Finn

Peter Goldschmidt 30/03 2019 18:49

Sv: Påskeskitur 2019

Hej Finn,
Jeg har i mellemtiden prioriteret anderledes... Jeg tager en kort tur med fly inden påske.
Håber du/I alligevel får en god tur.
Hilsen Peter G

Henrik Svendsen 02/04 2019 09:57

Sv: Påskeskitur 2019

Hej Finn
Jeg står lidt i lign. situation, at jeg mangler en sidste skitur.
Det kan gå to veje, enten prøver jeg en langrenstur i Påske fjeldet, men allermest hælder jeg til Østrig.
Påtænker du stadigvæk at tage til Østrig ?. Tænker lidt om der er sne nok på de to lokationer du nævner, eller det ville være mere snesikkert med Sølden og gletscher skiløb.
Jeg har stået på ski i mange år, er betragter mig selv som en rutineret skiløber, dog ikke offpiste.

Hilsen Henrik

Finn Pedersen 04/04 2019 20:41

Sv: Påskeskitur 2019

Hej Henrik. Langtidsprognosen ser fortsat rigtig fin ud, og strækker sig nu frem til fredag d. 12/4 (se link) https://dk.bergfex.com/ischgl/wetter/berg
Er der flere der vil med - kom frisk :-)
Mvh. Finn

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen