Nytår på ski

Tanja 08/09 2017 20:32

Hej med jer

Jeg søger nogle der kunne være interesseret i at holde nytår i Alperne? Jeg er selv kun mig, og alle mine nuværende skivenner er med små børn eller gravide så søger nye skivenner :)

Jeg har bil til rådighed, så der er mulighed for at køre til Alperne. Men er også åben for en flyrejse. Så hvad der nu passer ind.

Med venlig hilsen
Tanja

Kommentarer:
Der er i alt 20 svar i denne forumtråd.

Frank Elmer 09/12 2017 11:50

Sv: Nytår på ski

Hej Alle - jeg er også interesseret i en tur hen over nytåret...
Kan dog først tage af sted den 30. december - og bliver så gerne så lang tid som muligt ... :-)
Jeg er meget erfaren og også frisk på komme ud i den bløde sne ind i mellem - MEN, hvis en tur skal blive til noget, så er det ved at være tiden :-)
Jeg kan eventuelt også lægge bil til - tre personer i alt ...
Svar gerne tilbage om I der er plads til en til ...
Mange skihilsner, Frank

Thomas 10/09 2017 16:52

Sv: Nytår på ski

Hej Tanja,

Jeg står i samme situation som dig. Min kæreste skal arbejde, nogle bygger hus og andre har småbørn. Jeg kunne godt være frisk på en fællestur. Hvornår tænker du at tage afsted og hjem igen?
Mvh. Thomas

Jesper Thøstesen 10/09 2017 19:54

Sv: Nytår på ski

Hej Thomas og Tanja.
Vi er et par gutter som tager afsted til Østrig i uge 51 ( ikke på plads endnu ) og returnere Dk inden nytår.
Ved godt det er ugen før I skriver om, men ville da lige nævne alligevel, såfremt interessen og muligheden er til stede.
/ Jesper

Tanja 10/09 2017 22:12

Sv: Nytår på ski

Hej Thomas

Super :) Jeg er rimelig fleksibel med afrejsedag og hjemkomst. Men havde i tankerne at tage afsted d. 27 og så tilbage igen til DK en uges tid efter. Hvad tænkte du?

Jesper, angående uge 51, er det så også inkl juleaften?

Skihilsner
Tanja

Jesper 14/12 2017 20:04

Sv: Nytår på ski

Hejsa.
Noget nyt eller opløst?
/jesper

Thomas 11/09 2017 14:04

Sv: Nytår på ski

Hej Jesper og Tanja,

Det lyder som en hyggelig tur Jesper, men jeg kan desværre ikke hele uge 51 da jeg ikke har ferie hele ugen :-(

Tanja, jeg er også rimeligt fleksibel. Jeg skal dog være tilbage på job igen d. 3, hvis det passer dig?

Mvh. Thomas

Birthe 16/09 2017 20:12

Sv: Nytår på ski

Jeg kunne også godt være interesseret! Jeg skal bare være på job mandag d. 7.1

Julie 11/11 2017 14:10

Sv: Nytår på ski

Hej Tanja

Har du/I fået planlagt en tur henover nytår? Hvis ja, kunne jeg godt været interesseret, hvis det passer med en ekstra deltager, der har samme udfordring med skivenner denne vinter. ;-)

- Julie

Max 17/09 2017 20:49

Sv: Nytår på ski

Hej alle :)

Jeg hedder Max og er 30 år gammel, jeg kunne godt være interesseret af at komme med på en tur omkring nytår. Skal vi måske lave en gruppe chat et andet sted, for at forsøge at se om det passer sammen for flere af os? :)

Mvh Max

Thomas 17/09 2017 23:57

Sv: Nytår på ski

Hej max ( og Birthe)

Jeg synes klart vi skal få lavet en gruppe et sted. Hvilket forum/medie vil passe bedst til sådan noget?:-)

Mvh. Thomas

Lars Lauridsen 12/11 2017 09:47

Sv: Nytår på ski

Hej Tanja

Er der plads til en mere, og hvordan ser programmet ud.

Lars

Birthe 18/09 2017 12:59

Sv: Nytår på ski

Måske en FB-gruppe eller en mail-liste? Skriv jeres fulde navn til mig på en mail, og om I er på FB, så tager vi den derfra?
Andre må naturligvis gerne byde ind.

Birthe: bhjollund@gmail.com

Stub 21/12 2017 12:10

Sv: Nytår på ski

Hvis det har interesse har jeg oprettet en FB grupper der hedder Nytår18. Så kan vi måske finde på noget sammen dem der skulle have lyst til at prøve lykken :)

Holmbye 21/12 2017 22:04

Sv: Nytår på ski

Hej :-)
Vi er to venner det kører til Tignes d. 26/12 og kører hjem igen d. 1/1 (så vi er hjemme d. 2.) vi har bil og har faktisk også lejet sådan lille studie lejlighed med 4 sovepladser midt i Tignes (Le claret)

Mogens 22/12 2017 00:17

Sv: Nytår på ski

Hej Holmbye

Jeg har også lejet en studio lejlighed i Tignes fra d. 26 til d. 1/1. Hvornår tænker i at i kører, og hvor erfaren på pisten/off er i ? Måske vi skulle finde ud af noget ?

Søren Sten 23/12 2017 04:51

Sv: Nytår på ski

Hej Jeg har forsøgt at lave en tur til chamonix uden held men jeg er klar på tigne og i må meget gerne ringe på 40362842

Mvh SSA

Finn 20/11 2017 19:26

Sv: Nytår på ski

Hej med jer
Hvad er status på turen ? Er meget interesseret. Er habil skiløber både på og udenfor pisten. Er også ferm til afterski :-) Har mulighed for og ligge bil til incl. tagboks. Lad høre hvor langt i er med planlægning.
Finn

Stub 23/12 2017 17:55

Sv: Nytår på ski

Gå nu ind på Facebook og join gruppen “Nytår18”. Det er meget nemmere.

Rasmus 22/11 2017 09:49

Sv: Nytår på ski

Jeg skal til Westendorf omkring 26/12 og hjem igen 1. januar 2018.
Hvis der kan laves noget samkørsel ville det være super :)

Heidi Larsen 18/10 2017 17:29

Sv: Nytår på ski

Hej Tanja og andre

Jeg er også interesseret i en skiferie over nytåret - meget gerne i alperne...
Jeg kan tage af sted den 27. december og skal være retur den 3. januar.

Jeg kan forstå på Birthe, at der er planlagt en tur i uge 1. Men der har jeg ikke mulighed for at tage af sted.

Er der stemning for noget?

Venlig hilsen
Heidi

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen