Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Kevin 22/01 2010 21:14
hej har kikket på 2 modeller, og håbet på at der var en som kunne hjælpe mig med at få afklaret hvilken en jeg skulle vælge. Den ene er Salomon Equipe 24 09/10 modelen den anden er sidste års model Salomon Equipe RC. Jeg er mest til fart og lange sving, har stået på ski i mange år men det er min første ski ellers har den stået på leje ski.
håber der er en som kender til de 2 modeller og kan fortelle om der er en forskel i kvaliteten på den nye model eller jeg lige så godt kan tage den lidt billiger ski fra sidste års model
eller måske en ski i samme pris klasse som de vil heller anbefale mig