Montering af skibindinger

Thomas Moltsen 17/10 2009 13:44

Hejsa

Jeg har netop ødelagt (læs: smadret) mine skibindiger på en forholdsvis god ski. Jeg har et par bindinger til at ligge her hjemme: "Rossignol PWR 120 PRO". Jeg aner ikke, hvordan man udskifter bindinger.

Kan jeg læse mig til, hvordan man gør? eller skal jeg have dem ind til en forhandler, der kan gøre det?

Hvis jeg selv kan gøre det; er der så nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg rent praktisk gør det?

Hvad skal jeg evt. fylde hullerne fra de gamle skruer ud med? :)

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Vgj 10/01 2010 20:40

Sv: Montering af skibindinger

Hej, jeg har fået ny twin tip ski og har Head binding som jeg vil få monteret, ved nogen om hvor og hvordan jeg kan få dem monteret.

Mvh
Vidar

Thomas Moltsen 11/01 2010 00:22

Sv: Montering af skibindinger

Hey du

Jeg smed bare mine ski ned i Surf & Ski, som har filialer over hele lander, og så ordnede de det hele for mig for 300,- kr.

Så hvis det aldrig er noget du har rodet med før, så smid dem derned.. Det ville være for ærgeligt at ødelægge et par ski ;)

Mvh. Thomas Moltsen

Carsten 18/10 2009 02:50

Sv: Montering af skibindinger

Det ved jeg alt om! hvor i kongeriget bor du? Det skal ikke koste dig en krone men det skal foregå i kbh.området!!

Thomas Moltsen 18/10 2009 15:20

Sv: Montering af skibindinger

Hej Carsten

Super tilbud! Men desværre - jeg bor i Brønderslev. Det ender sikkert med, at de bliver smidt ned i Surf & Ski i Aalborg. Jeg kan se, at de kun tager 200,- for det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen