Livigno i uge 9- 2019 med 14 årige dreng

Jan Jensen 28/11 2018 06:32

Hej vi er en lille familie på 3 , der er vilde med at stå på ski, og særligt Livigno, men vores søn på 14 savner en kammerat at dele ski/snowboard oplevelserne med, så er vi så heldige at der er andre med11-14 årige der skal til Livigno i uge 9/2019, og som har lyst til at være sammen på løjperne. Håber vi mødes :0)

Kommentarer:
Der er i alt 1 svar i denne forumtråd.

Laila Hansen 28/11 2018 15:48

Sv: Livigno i uge 9- 2019 med 14 årige dreng

Hej,
Hvis i rejser med en rejsearrangør, der tilbyder piste-visninger, vil jeg klart anbefale at deltage i
i disse, også selv om I kender området godt. Jeg rejser selv alene med min datter, og vi har altid selv haft stor glæde af, at benytte mig af dette tilbud, da man møder så mange søde mennesker, plus at guiderne typisk er unge mennesker, som også vil være hyggeligt selskab for jeres søn. Piste-visninger er opdelt after niveau, så der er også mulighed, for at jeres søn kan deltage på et hold, hvor det f.eks. går lidt g hurtigere en med far og mor. Alle hold plejer at mødes til frokost, så
i kan spise sammen som familie. Der er jo også picnic, pizzaaftener osv. som er super måde at møde nye mennesker.
Rigtig dejlig ferie til jer alle 3 i skønne Livigno:-)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen