Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Thomas Nielsen 18/12 2013 18:34
Jeg har plads i bilen hvis nogle mangler kørelejlighed til st. anton fredag 10 jan. så er vi fremme om morgen d. 11 jan i st anton til en skidag :)
Rasmus 19/12 2013 21:28
Sv: Kørsel til St Anton
Hvornår kører du hjem igen? Og har du plads til ski? og hvad skal du ha for det?
Thomas Nielsen 20/12 2013 14:27
Hej. Jeg køre hjem først D. 25 jan. Fra canazei da jeg har en uge i st. Anton og en uge i canazei. Ogjo har plads til ski da jeg køre i en st. car. Prisen pr vej 400 kr.
Rasmus 20/12 2013 16:14
ok.. indtil videre har det ingen interesse.. jeg skal være hjemme igen d. 20 januar.. og vil nødig stå og ikke kunne komme hjem:-)