kørelejlighed tilbydes uge 10

Michael Holm-jacobsen 04/02 2018 17:26

Vi er 2 familiemedlemmer der skal til dolomitterne, vi er 42 og 64 år, det er 9 gang jeg skal til Canazei og 1 gang for Hans Aage. Vi er selvfølgelig til godt skiløb, men bestemt også til pitstop og hygge oppe i terrænet og afterski inden aftensmaden. Vi har som sagt betilt rejsen, men hvis nogen har lyst til at følges på ski, er vi med på det. Vi skal bo på http://www.unionhotelscanazei.it/EN/290828/hotel-caminetto.php, og rejser med Østergaard rejser.

Vi er 2 der skal på ski i Canazei og vi har 1 måske 2 pladser i bilen(ny Skoda Octavia stationcar) til Canazei i uge 10, vi kører fra 6630 Rødding fredag den 2 marts kl senest 19, så vi kan stå på ski lørdag og kører nok hjem igen lørdag den 10 efter morgenmad eller når vi er klar til det.
Hvis vi er 3 blir det ca 500 kr i brændstof.
Kontakt: 20950659
Vi rejser med Østergaard rejser

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Søren Søgaard 16/02 2018 11:22

Sv: kørelejlighed tilbydes uge 10

Hej Michael.
Jeg vil gerne afsted på skiferie nr. 2 i år ! Så jeg er lige ved at se, om jeg kan finde et sted at bo i Canazei uge 10 !

Mvh. Søren.

44 år, skientusiast med over 25 år erfaring. Fra Kolding.

Michael Holm-jacobsen 16/02 2018 22:02

Sv: kørelejlighed tilbydes uge 10

Hej Søren

Det lyder sgu da fedt. Har du været i Canazei før??.

Kan anbefale det hotel vi skal bo på, det er med halvpension. Ellers er der den billige model, at bo ovenpå Rosengarden, det er med morgenmad.

Men prøv at kontakte østergaard, de har mange kontakter dernede.
Hvis vi er 3 i bilen er der fint plads til 3 par ski, hvis du selv har ski.

Kontakt mig på: 20950659 ring eller sms, det er lidt nemmere end at skrive herinde.

Michael Holm-jacobsen 12/02 2018 17:49

Sv: kørelejlighed tilbydes uge 10

Der er ingen der har meldt sig endnu, så hae stadig plads i bilen ;-)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen