Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Finn 14/01 2019 20:08
Vi er 2 der skal til Ischgl og har 1 - måske 2 pladser ledig i bilen (VW CC). Vi kører fra Haderslev fredag d.18/1 kl. 17.30 og retur igen fredag d. 25/1 efter endt skiløb.
Finn
Claus Guldfeldt 15/01 2019 18:34
Sv: Kørelejlighed tilbydes tur/retur Ischgl uge 4 2019
Hej Finn, har selv 290 gode skidage at se tilbage på, muligheden ser interessant ud, har i et godt billigt sted at bo, har selv været der over julen med familien. Claus Guldfeldt 40333045
Finn 16/01 2019 15:58
Hej Claus
Har desvære ikke mulighed for og byde ind med noget og bo i. Vi skal bo i henholdsvis Ischgl og Kappl.
Mvh. Finn
Claus Guldfeldt 16/01 2019 16:08
Hej Finn, mange tak for svaret, jeg trækker mig for denne gang, men ej - jeg er bare så mega misunderlig, jeg håber i får en super tur :-). Mvh. Claus - vi ses derude.