Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Niels Jørgen Larsen. 09/01 2012 17:14
mulighed for kørelejlig(westendorf) ud. d 17-1 hjem d 21-22-1.
Allan Nielsen 11/01 2012 15:04
Sv: kørelejlighed til østrig.
Hej Niels Jørgen,
Har du fået en kørelejlighed? Ellers har jeg nogle muligheder.
mvh
Allan
Henning Stokholm 11/01 2012 21:17
Hej Niels Jørgen.
Jeg har desværre ikke kørelejlighed d. 17./1., men har kørelejlighed til Westendorf i uge 7, hvis du skal afsted igen.
mvh.
Henning
Niels Jørgen Larsen. 12/01 2012 10:37
Hej Henning. JEg har skrevet det forkert. Det er rigtig vi tar afsted den 17- 1 -12. kl. 17 fra Vig. 4560. og tar fra Westendorf. d. 21-1-12. om aften kører vi retur. jeg har plads til 8 personer.vi er foreløbelig 5, så der er stadig 3 ledige pladser hvis det har interesse. Med Venlig Hilsen Niels Jørgen Larsen. Ps. ellers god tur i uge 7.