Kender nogen disse lejligheder i Avoriaz?

Peter Madsen 25/08 2007 12:36

Jeg har fundet en hjemmeside om nogle lejligheder i Avoriaz. Jeg har aldrig prøvet at leje privat, kan det godt betale sig? Er det sikkert?

Jeg skal selv på skiferie i januar og gad ikke betale for en dyr skirejse gennem rejsebureau så kiggede lidt på private skilejligheder.

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Stephan Nielsen 25/06 2008 12:19

Sv: Kender nogen disse lejligheder i Avoriaz?

Hej. Vi er nogle der gerne vil leje dem i 2009. Jeg har prøvet at skrive til dem, men har intet hørt fra dem.
Er der nogen der ved hvordan man ellers kan få fat på dem?

Susanne Nielsen 11/03 2011 19:31

Sv: Kender nogen disse lejligheder i Avoriaz?

prøv at gå ind på www.avoriaz.nu
det er en hjemmmeside med kun danske lejlighedder som ligger centralt og mange af dem i samme bygning. Cap Niege, Fontanes Blanches og Les Entres1 og 2 samt viace.
Med venlig hilsne
susanne Nielsen

Jd 25/08 2007 17:13

Sv: Kender nogen disse lejligheder i Avoriaz?

Hej
Jeg mailede med dem sidste år, men de havde desværre ikke ledige lejligheder på det tidspunkt, hvor vi ville afsted. De virkede meget pålideligt og rent prismæssigt er det billigt, hvis man undlader at tage afsted i de dyre uger.
Jeg lejede privat forrige år, og det fungerer fint, og det kan helt sikkert godt betale sig. Specielt hvis man er afsted 2 uger sparer man en del i forhold til, hvad rejsebureauerne tilbyder.
Jeg synes, at du skal springe ud i det - lejlighederne ligger i hvert fald et mega godt sted!!!

Peter Friis Nielsen 26/08 2007 19:41

Sv: Kender nogen disse lejligheder i Avoriaz?

Jeg lejede 2 af dem sidste år og der var ingen problemer.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen