Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jean-daniel Cramer 10/02 2010 15:02
Jeg har forgæves let efter denne røde K2 Silencer Twintip ski i længden 169cm og ved ikke rigtig hvordan jeg skal finde dem..
- Skal man prøve at kontakte importøren af K2 Ski i Danmark?
- Kontakte en K2 fabrikant i Europa/USA?
- Eller gå i sin trofaste skiforhandler og bede ham om at bestille dem hjem?
Uanset hvad bliver det sikkert ikke verdens billigste ski at få fat i, men jeg håber i kan give mig et råd til hvilken måde jeg skal gribe problem an på..
På forhånd tak!
Daniel 10/02 2010 18:51
Sv: K2 Silencer TwinTip
tak, men det er desværre en størrelse 169cm jeg er ude i - og den er temmelig svær at få fingrene i. Har kun fundet en butik i Vermont, USA som sælger dem via eBay, og det kan let gå hen og koste lidt :(
Men tak for det hurtige svar Anders
Claus 10/02 2010 19:38
Hvor i landet bor du?
Jeg mener vi har en enkelt tilbage i den længde i vores butik.
Daniel 10/02 2010 20:43
Jeg bor på Vesterbrogade i København, hvad prisleje har du den stående til? - det skulle så gerne være en form for pakkepris med bindinger, da jeg ikke selv ejer dette.
Laier 11/02 2010 09:34
Mener de har dem i enten (eller begge steder)
Intersport, city syd, aalborg
Stadium, aalborg (shoppen)
Det må være muligt at betale for at få det sendt..
Vh. Laier
Steffen S. Jensen 15/02 2010 17:41
Hej,
Jeg mener at jeg så nogle i Surfogski i Horsens, hvis det kan hjælpe?
Mvh.
Steffen S. Jensen
Held og lykke!