Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Kristian B 03/02 2017 09:31
Hej folkens.
Jeg går med tanken om at køre ned til alperne i næste uge. I den forbindelse vil jeg høre om der er andre der kunne tænke sig at tage med.
hurtig info om mig: 26 årig jyde bosat på sydfyn, læser til maskinmester, og trænger til at komme på ski :D
Ser mig selv som en habil skiløber og ønsker helst andre på samme niveau(hvis vi skal køre sammen). Jeg bruger gerne hele dagen i offpisten hvis sneen er til det, ellers er jeg primært at finde på pisten og de omkringliggende bare :)
Så har du lyst til at tage med, så kontakt mig på 60168398.
Andreas 08/02 2017 17:43
Sv: impulstur til alperne, skal du med?. 8/2-12/2. destination unknown
Hey Kristian
Fandt du en der ville med, eller kunne du være interesseret i at smutte til Val T, i uge 10 for eksempel ? kunne nok også godt lokkes til noget tidligere, nu kiggede jeg bare på Val T, da det var min foretrukne, hvor priserne så var favorable i denne uge :-)