Hvor skal turen gå hen i uge 7 2011? - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Marc Eiberg skrev:
Hey,

Netop som 2010 sæsonen er ved at være færdig, skal jeg til at planlægge en gruppetur i uge 7, 2011.

Vi bliver en gruppe på mellem 10-20 stykker, meget blandet med øvede skiløbere og totalt nybegyndere.
Vi er alle i alderen 20-25.

Krav til stedet:

- Højtliggende, fornuftige sneforhold hele dagen.
- Området må ikke være for småt, der skal altså være nogle km. pister at køre rundt på med henblik på at turen er i uge 7!
- Der skal være nogle pister for nybegynderne
- Priserne skal være fornuftige (Italien/Østrig?)
- Der skal være okay muligheder for afterski, men specielt må der gerne være lidt gang i den om aftenen/natten med et par diskoer ;)

Nogle gode forslag? :)
Indtil videre har jeg selv kigget lidt Canazei, Livigno, Cervinia.
Derudover så er der Val d'Isere og Val Thorens, men hvordan er det med priser mht. spisning og barer/diskotek?
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen