Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Daniel H 18/11 2009 09:16
Hejsa..
Jeg håber der er et par derude der kan kaste lidt lys over min sag i form af hvilken ski jeg skal vælge..
Jeg har stået på ski siden jeg var 4-5 år og har måske sammenlagt tilbragt ca. 25-30 uger på ski.. Jeg vil betegne mig sig som en ganske habil skiløber..
Jeg kører måske 60% piste 30% park og 10% backcountry, men med forøget fokus på park - da jeg ikke har stået park mere end 2 års tid, men syntes det er rigtig sjovt, kunne jeg sagtens forestille mig at jeg med tiden vil være mere og mere i parken..
Nu kommer vi til det lidt mere tricky ;)
Jeg er 180 cm høj og vejer i området af de 70kg..
Jeg har kigget hhv. på
Salomon Suspect: http://www.evogear.com/outlet/skis/salomon-suspect-2009.aspx
men jeg er meget i tvivl om hvilken af disse ski er mest til det jeg ønsker?
Samtidig kan jeg ikke finde ud af om jeg skal centermontere bindingerne og i så fald, i hvilken størrelse skiene skal være(171 el. 176) eller om centermontering af bindinger går for meget ud over performance på pisten ?
Kom endelig gerne med inputs og evt. andre modeller der kunne være interessante..
mvh. Daniel
Bjørn Husted 18/11 2009 16:45
Sv: Hvilken ski ? =/
jeg ville i dit tilfælde købe et par billige park ski og smadre dem i parken og så finde et par fede piste ski i ca. 179-182 i stedet... det andet holder ikke.